برگزیده ها
1397/2/17 دوشنبه
کسب رتبه دوم دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان (تاریخ درج خبر: 17/2/97)

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، دکتر مهدی یدالهی اظهار کرد: کتاب «کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی» تألیف خانم حوریه خدایی از دانشجویان این مرکز توانست رتبه دوم حوزه اخلاقی و تربیتی در دومین دوره جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان را از آن خود کند و باعث افتخار دانشگاه و شهرستان در حوزه فرهنگی و علوم انسانی شود.




رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند افزود: این مراسم که در دانشگاه تهران با حضور مسؤولان دانشگاه و جمعی از مسؤولان کشوری برگزار شد، دومین دوره این جشنواره بود که به معرفی و نمایش آثار برتر و برگزیده فرهنگی دانشجویان کشور اختصاص داشت و در این دوره، دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مفتخر به کسب رتبه دوم حوزه اخلاقی و تربیتی گردید.

خانم حوریه خدایی، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در مورد نقاط متمایز این اثر که باعث کسب عنوان رتبه دوم برگزیده جشنواره شده است گفت: در این اثر تلاش شده تا موضوعات اصول فقه به روشی ساده و قلمی روان بیان شود تا هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه و استفاده مخاطبان قرار گیرد.




وی در ادامه بر اهتمام این اثر بر بیان آراء مشهور اشاره و تصریح کرد: در این کتاب بر اختلاف نظر بزرگان و صاحب نظران پرداخته نشده و تلاش بر بیان آرای مشهور است تا دانشجویان بتوانند کلیات مباحث را به آسانی دریافت کنند.

مؤلف کتاب «کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی» بیان کرد: در این اثر برای هر مسأله اصولی، مثالی از عرف یا قوانین مدنی آورده شده است تا میزان ارتباط این علم با حقوق و اهمیت کاربرد آن مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان این رشته بتوانند به راحتی قوانین مدنی را با مسائل اصول فقه تطبیق کنند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر