برگزیده ها
1396/11/18 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و نهمین بهار عزت و آزادی، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 21/11/96)

.



متن پیام دکتر زمانی بدین شرح است:


پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، در یوم الله 22 بهمن ماه نقطه عطف تاریخ و نمونه وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کردند.


اینک که این ثمره ارزشمند، سی و نهمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند.


بدون شک در ایام کنونی، همدلی و همراهی همه آحاد جامعه از ضروریات است و در همین راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می آورند . این حضور پرشور قطعا نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یابند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر