برگزیده ها
1396/6/14 سه‌شنبه
لزوم حمایت از ایده‌های خلاقانه برای تقویت نماز جماعت در واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور استان تهران (تاریخ درج خبر: 14/6/96)

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، در روز دوشنبه 13 شهریورماه 96، نشست هم‌اندیشی مسئولان، رؤسای مراکز و ائمه جماعات دانشگاه‌های پیام نور استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.


در ابتدای این نشست، دکتر مهدی یدالهی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و میهمانان حاضر در این نشست هم اندیشی، گزارش مختصری از وضعیت دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی ارائه کرد.


سپس حجت‌الاسلام ‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند در این نشست اظهار داشت: همواره موضوع رسیدگی به نمازخانه‌ها و زیباسازی آن و در نظر گرفتن فضایی خاص، جذاب و با معنویت در ادارات به‌ویژه دانشگاه‌ها برای این منظور مورد تأکید ما در ستاد اقامه نماز شهرستان دماوند بوده است.





وی با اشاره به ویژگی‌ها و برجستگی‌های دانشگاه پیام نور از نظر علمی و آموزشی افزود: دانشگاه پیام نور از نظر سطح علمی و پژوهشی در جایگاه خوب و سطح بالایی قراردارد و سیستم آموزشی این دانشگاه طوری طراحی شده است که خروجی آن دانشجویانی با بنیه علمی بسیار قوی هستند.


در ادامه این نشست، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور استان تهران با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند درباره برنامه‌های فرهنگی در آستانه سال تحصیلی، از رؤسای واحدها و مراکز و ائمه جماعات خواست تا نشست‌های ستاد اقامه نماز حداقل هر دو ماه یکبار برگزار شود تا رسیدگی به امر نماز جماعت روزانه به احسن مورد توجه قرار گیرد.





حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمود نبوی افزود: حمایت از ایده‌های خلاقانه دانشجویان علاقه‌مند فعالیت فرهنگی و سوق دادن فعالیت‌ها به سمت نماز جماعت، گامی مهم در پربارتر و پرشور شدن نماز جماعت روزانه در دانشگاه است.


در ادامه این نشست، رؤسا و ائمه جماعات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری هرچه بهتر نماز جماعت در دانشگاه پرداختند.


همچنین رؤسا و ائمه جماعات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران پس از این نشست با حضرت آیت‌الله جوادی ‌آملی، از مراجع عظام تقلید در حسینیه احمدآباد شهر دماوند دیدار کردند.














 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر