برگزیده ها
1395/7/26 دوشنبه
جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید (ورودی مهر 95) دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 26/7/95)

.



جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، روز یکشنبه 25/7/95 در مجتمع ورزشی شهید ناصر صُدیفی این مرکز برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان تهران و جمعی از همراهان ایشان، دکتر یدالهی رئیس مرکز دماوند، خانم مرادی معاون آموزشی و جمعی از همکاران دانشگاه و دانشجویان فعال انجمن های علمی، بسیج دانشجویی و کانون های فرهنگی در این برنامه حضور داشتند.





دکتر یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در جمع دانشجویان ورودی جدید، ضمن خیرمقدم به ورودی های جدید و خانواده های ایشان و حاضرین در جلسه در مورد خصوصیات دانشگاه پیام نور و همچنین مزایای تحصیل در این دانشگاه، مطالبی را برای حاضرین بیان داشتند.

دکتر یدالهی با اشاره به غنای بالای منابع علمی آموزشی در دانشگاه پیام نور به آمار چشمگیر پذیرفته شدگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی که از این دانشگاه فارغ التحصیل گردیده اند اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار وزارت علوم هرساله حدود 60 درصد از پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی کشور از دانشگاه پیام نور می باشد که این نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی و علمی این دانشگاه است.





دکتر یدالهی خاطرنشان ساخت؛ دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت و با هدف والای خدمت بوسیله ی دانش با تربیت نسل دانش محور و علمی آینده، سعی در پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارد که به یاری خدا این مهم با پشتکار و موفقیت دانشجویان این دانشگاه محقق خواهد شد.

دکتر مهدی یدالهی همچنین با اشاره به موفقیت های بزرگ دانشگاه در صحنه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در داخل و خارج از کشور گفت: اعتلای نام ایران اسلامی در جهان، مرهون تلاش و زحمت خستگی ناپذیر دانشمندان جوان در عرصه های مختلف بوده است و دانشگاه، همواره زمینه ساز و مهیاکننده بستر رشد و نمو و بالندگی علمی و فرهنگی نسل جوان کشور است.





حجت الاسلام و المسلمین نبوی، مسئول محترم نهاد رهبری نیز در این مراسم با اشاره به رسالت پیامبران و فرستادگان خداوند برای علم آموزی گفت: دستور خداوند در قرآن - در سوره علق - به پیامبر اکرم (ص) در مورد خواندن را می توان نوعی اشاره به تمام انسانها دانست که باید با خواندن، کسب علم و دانش، راه سعادت را پیدا کرده و در آن مسیر حرکت نمایند.





حجت الاسلام والمسلمین نبوی همچنین با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور افزود: موفقیت دانشجویان در این دانشگاه با توجه به سیستم و منابع غنی آموزشی، صد در صد در گرو تلاش و زحمت خود دانشجو خواهد بود و دانشجویان به مقدار کوشش و تلاش خود در این دانشگاه، پله های موفقیت را طی خواهند کرد.





در این برنامه، خانم مرادی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن معرفی همکاران دانشگاه به بیان کلیاتی از آئین نامه های آموزشی پرداخت و بر لزوم اطلاع دانشجویان از آئین نامه های مربوط به تحصیل خود در طی دوران دانشجویی تاکید کرد.





در این مراسم همچنین خانم ایمانیان، دبیر کانون بینش نو و آقای عباس نژاد، دبیر انجمن های علمی مطالبی در مورد فعالیت های دانشجویی در کانون و انجمن علمی برای دانشجویان مطرح نمودند.








برپایی غرفه های انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و بینش نو، ایستگاه تست قند خون و تست سلامت کانون هلال احمر، پخش کلیپ دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، کلیپ مدافعان حرم، کلیپ فعالیت کانون ها و قرائت اشعاری در مدح امام حسین (ع)
و یاران وفادارشان توسط خانم شجاع از دانشجویان فعال کانون بینش نو از دیگر برنامه های اجرائی این مراسم بود.














 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر