برگزیده ها
1395/7/5 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند پیشنهاد داد: تشکیل شورای فرهنگی در دماوند و استفاده از ظرفیت بالقوه جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی (تاریخ درج خبر: 5/7/95)

.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همراه با مدیر امور فرهنگی دانشگاه در روز یکشنبه 4/7/95 با حضور در دفتر امام جمعه دماوند با حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی، امام جمعه جدید دماوند دیدار و گفتگو کردند.


در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با امام جمعه جدید دماوند بر لزوم اهمیت و توجه بیشتر به قشر جوان، نوجوان و دانشجو برای استفاده از ظرفیت بالقوه آنان در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان تأکید شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این دیدار با تأکید بر اهمیت دادن به قشر جوانان و دانشجویان در جامعه اسلامی، اظهار داشت: باید بتوانیم با ارتباط‌گیری صحیح و مؤثر با قشر جوان و نوجوان و ایجاد حس تعامل و مشارکت در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از ظرفیت‌های بالقوه آنان به بهترین نحو استفاده کنیم.






وی افزود: با توجه به سابقه حضور اینجانب در دانشگاه‌های موجود در سطح شهرستان دماوند، دانشگاه پیام نور از لحاظ علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد.


امام جمعه دماوند با تأکید بر اینکه راه‌اندازی تشکل‌ها یا کانون‌های فرهنگی از قشر دانشجویان بومی شهرستان دماوند می‌تواند در خصوص هدایت آنها به سمت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مؤثر واقع شود، بیان کرد: همچنین در این زمینه از ظرفیت حضور این دانشجویان در فعالیت‌های ستاد نمازجمعه شهرستان دماوند و دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به بهترین شکل استفاده کرد.


فتاح دماوندی ادامه داد: ستاد نماز جمعه شهرستان دماوند با افتخار از حضور نسل جوان، قشر دانشگاهی، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در صحنه نماز جمعه استقبال می‌کند.


دکتر مهدی یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتاح‌دماوندی به امامت جمعه دماوند اظهار کرد: امیدواریم با توجه به جوانی و روحیه‌ پویای امام جمعه جدید دماوند و ظرفیت ایجاد شده بتوان بیش از پیش در جهت تعامل دانشگاه و ستاد نماز جمعه گام برداشت.


وی با اعلام آمادگی همه‌جانبه دانشگاه در جهت تعامل سازنده با ستاد نماز جمعه دماوند و حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری و مناسبتی گفت: نگاه ویژه و جوان‌گرایی امام جمعه دماوند می‌تواند بابی نوین برای به ظهور رسیدن ظرفیت‌های بالای جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند پیشنهاد تشکیل شورای فرهنگی متشکل از ائمه جماعات، استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان برتر، نخبگان و خواص شهرستان و مدیران هیأت امنای محلات را برای بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در نشست‌های ماهانه این شورا مطرح کرد.


دکتر یدالهی اضافه کرد: با تشکیل این شورا می‌توانیم در پیشبرد اهداف و چشم‌انداز توسعه شهرستان دماوند بیش از پیش توفیق یابیم.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر