برگزیده ها
1395/5/21 پنجشنبه
ارائه مشاوره رایگان انتخاب رشته به داوطلبین آزمون سراسری سال 95 و متقاضیان پذیرش بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 21/5/95)

.


دکتر مهدی یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد:

همزمان با ایام انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون ( از 23 مردادماه )، مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند انجام می گردد.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین اعلام کرد: ستاد پذیرش و ارئه مشاوره رایگان انتخاب رشته از ابتدای مردادماه در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تشکیل گردید و برنامه ریزی لازم برای ارائه بهترین خدمات مشاوره ای به داوطلبین آزمون سراسری سال 95 در این مرکز انجام شده است.


دکتر یدالهی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، کارگروهی مجرب از کارشناسان آموزشی و مشاور تحصیلی دانشگاه در ایام انتخاب رشته در خدمت داوطلبین و خانواده های ایشان برای آگاهی بخشی و ارائه بهترین خدمات مشاوره ای خواهند بود.


وی همچنین افزود: با توجه به همزمانی ایام انتخاب رشته و پذیرش بدون آزمون دانشگاه، کارشناسان این مرکز آمادگی مشاوره به علاقمندان ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه را نیز دارند.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آمادگی این مرکز برای ارائه مشاوره در مدارس و مراکز مشاوره انتخاب رشته سطح شهرستان خبر داد و گفت: بروشور اطلاع رسانی دانشگاه که شامل معرفی دانشگاه، معرفی سیستم آموزشی، معرفی رشته های تحصیلی، امتیازات و محسنات دانشگاه پیام نور، دستاوردها، عملکرد و فعالیت های فرهنگی و... در این ایام آماده و در اختیار داوطلبین و علاقمندان قرار می گیرد تا با دید باز و با اطلاعات مناسب و آگاهی کافی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر