برگزیده ها
1395/4/13 یکشنبه
دکتر نصیرزاده: امکانات برگزاری مسابقات کشوری در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند مهیاست (تاریخ درج خبر: 13/4/95)

.


دکتر نصیرزاده، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در بازدید از مجتمع ورزشی شهید صدیفی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین ظرفیتی در سطح استان تهران اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در سال جاری مسابقات کشوری کشتی را در این مرکز برگزار نماییم.





دکتر نصیرزاده همچنین از آغاز دوره های آموزشی خبرنگاری ورزشی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با عنایت به اینکه امروزه مساله خبر خصوصا اخبار ورزشی در کشور همواره با آسیب های جدی مانند حواشی، شایعه پردازی و اخبار کذب و دروغ مواجه است و از طرفی لزوم تربیت نسل جدیدی از جوانان به عنوان خبرنگاران حرفه ای ورزشی، شورای تربیت بدنی دانشگاه این دوره های آموزشی را تصویب کرد تا از تیرماه سال جاری دوره ی اول آن آغاز گردد که تاکنون با استقبال بسیار خوب دانشجویان مواجه شده است.


مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ضمن اشاره به موفقیت های اخیر دانشگاه در رشته های ورزشی کاراته و رزمی، فوتسال و... در سطح کشوری و بین المللی خاطر نشان ساخت؛ برنامه های مدون و جدی برای ارتقاء سطح ورزش در دانشگاه پیام نور داریم که در سال جاری بسیاری از آنها اجرایی خواهد شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر