برگزیده ها
1395/3/8 شنبه
ارتقای زیرساخت آزمون‌های الکترونیکی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 8/3/95)

.



دکتر مهدی یداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به آغاز امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اظهار کرد: به طور معمول فرآیند برگزاری آزمون‌های هر نیم‌سال تحصیلی در دانشگاه پیام نور زمانی 19 تا 20 روزه دارد که با توجه به ایام تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مناسبتی در این نیم‌سال، امتحانات تا ابتدای تیرماه طول خواهد کشید.

وی از برگزاری کنکور سراسری در ایام امتحانات در دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد و گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه، 24 و 25 تیرماه شاهد برگزاری آزمون سراسری سال 95 در این مرکز خواهیم بود که عموماً دواطلبان حوزه شرق استان تهران را پوشش خواهد داد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند گفت: از سال 1389 تاکنون، برگزاری آزمون‌های سراسری شهرستان دماوند به دانشگاه پیام نور دماوند سپرده شده است؛ تنها سال گذشته برگزاری آزمون به عهده آموزش و پرورش گذاشته و در آن سال هم با همکاری دانشگاه و در حوزه دانشگاه پیام نور دماوند برگزار شد.

دکتر یداللهی تصریح کرد: با تجربه بالای همکاران در دانشگاه و با همکاری بی‌دریغ آنها، همواره بهترین یا جزء سه مرکز بهتر در برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال و آزمون سراسری در استان تهران بوده‌ایم.

وی ادامه داد: آزمون‌های پایانی شامل روزانه چهار نوبت برگزاری آزمون کاغذی و الکترونیکی خواهد بود؛ با ارتقای زیرساخت آزمون‌های الکترونیکی در هر نوبت امتحانی، بیش از 70 نفر می‌توانند در آزمون‌های الکترونیکی و آنلاین شرکت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، آرامش و تمرکز بیشتر در حوزه آزمون، اطلاع بلافاصله از نتیجه امتحان، درصد خطای بسیار پایین و در حد صفر و صرفه‌جویی بسیار زیاد در مصرف کاغذ را از مزایای آزمون‌های الکترونیکی برشمرد.

دکتر یداللهی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده در دوره برگزاری آزمون‌ها، انجام امور آموزشی و ارائه خدمات اداری آموزشی و دانش‌آموختگان به‌صورت منظم انجام خواهد شد و هیچ خللی در ارائه خدمات به دانشجویان و مراجعان وجود نخواهد داشت.

وی همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت تعاونی مسافربری شهرستان دماوند خبر داد و اضافه کرد: با تعامل سازنده‌ای که وجود دارد، پیش‌بینی لازم برای هرچه منظم‌تر بودن ارائه خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان انجام شده است.


برای مشاهده متن خبر در خبرگزاری فارس، اینجا کلیک کنید...



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر