برگزیده ها
1393/9/17 دوشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز دماوند؛ میزبان دانشجویان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش (تاریخ درج خبر: 17/9/93)
گزارش تصویری
مراسم گرامیداشت روز دانشجو همراه با تجلیل از دانشجویان و اساتید برتر در زمینه پژوهشی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز 16 آذر ( روز دانشجو )، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان دماوند، مسئولین و مدیران دانشگاه، اساتید هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در آستانه هفته ملی پژوهش و فناوری همراه با تجلیل از دانشجویان و اساتید برتر در زمینه پژوهشی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.








حمیدرضا مشهدی عباسی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حق طلب 16 آذر و بیان اهمیت و ضرورت ادامه راه آن عزیزان خاطر نشان ساخت: برای داشتن بینش و شم سیاسی قوی، دانشجویان باید در تشکل های دانشجویی حضور فعال و پویا داشته باشند.








مشهدی عباسی ضمن تاکید بر عدم سیاسی شدن فضا و جو دانشگاهها خاطرنشان ساخت: این بدان معنی نیست که دانشجویان ما فاقد بینش و بصیرت سیاسی باشند، اتفاقا برعکس توقعی که از یک دانشجو و کسی که در محیط دانشجویی و تشکل های دانشجویی فعال است این است که تحلیل و بینش او نسبت به مسائل سیاسی روز جامعه و کشور در سطح بالاتری از اقشار دیگر جامعه باشد.





مشهدی عباسی همچنین خواستار تقویت دانشگاههای سطح منطقه خصوصا دانشگاه پیام نور و معرفی شدن  به عنوان مراکز آموزش عالی مادر در شرق استان تهران شد و گفت: چرا نباید از ظرفیت هائی که مثلا در بخش کشاورزی در شهرستان دماوند موجود است استفاده بهینه شود؟ باید با ارائه طرح های پژوهشی و بررسی فرصتهای بسیار عالی در سطح شهرستان در بخش های مهم کشاورزی، گردشگری، دامپروری و دیگر بخش ها بتوان استعدادهای بالقوه را شکوفا و بالفعل کرد.





ایشان همچنین بر شناساندن و اطلاع رسانی در خصوص معرفی بهتر و بیش از پیش دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سطح استان تهران تاکید نمود و از مسئولین خواست تا با انعکاس اخبار، امکانات، فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی موجود در مرکز بیش از پیش در این زمینه کار شود.





در ابتدای این مراسم نیز دکتر مهدی یدالهی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن تبریک روز دانشجو و هفته پژوهش به دانشجویان و اساتید از برگزیده شدن 5 طرح پژوهشی در بخش اساتید و یک  مقاله برتر در بخش کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ستاد هفته پژوهش فرمانداری شهرستان دماوند خبر داد.





دکتر یدالهی همچنین به دانشجویان و اساتیدی که راغب به فعایت در زمینه طرح های پژوهشی هستند تاکید کرد: دانشگاه همواره حامی و مشوق ایشان در مسیر تحقیق و پژوهش خواهد بود و آماده پذیرش این طرح هاست.


سپس دکتر محمدرضا دارائی، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن خیر مقدم گویی و تبریک روز 16 آذر به دانشجویان، درخصوص اهمیت پاسداشت و گرامیداشت این روز و وظیفه و رسالت دانشجویان در ادامه راه شهدای 16 آذر به ایراد سخن پرداختند.





همچنین ایشان با ارائه گزارش مختصری از وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه از وجود بودجه های مکفی در زمینه پژوهش خبر داد و خاطر نشان ساخت: دانشگاه به طور کامل از طرح های پژوهشی
اساتید و دانشجویان حمایت خواهد کرد.






در این مراسم همچنین از برگزیدگان پژوهشی در بخش اساتید: دکتر محمدرضا دارائی عضو هیات علمی رشته مدیریت، دکتر داوود غلامرضائی عضو هیات علمی رشته مدیریت، دکتر مهدی یدالهی عضو هیات علمی رشته مدیریت، دکتر علی احمدی عضو هیات علمی رشته ادبیات عرب و مهندس زینب زارع حسینی  عضو هیات علمی رشته کامپیوتر تقدیر بعمل آمد.












در بخش دانشجویی نیز از آقای حسین نوتاش، صاحب دو تالیف در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات و خانم حمیده رستمی، مترجم و مولف تقدیر شد و در بخش کارمندی هم از خانم منیژه مرادی برای چاپ مقاله با عنوان مقایسه فرسودگی شغلی در میان کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار تقدیر بعمل آمد.






تقدیر از دانشجویان فعال انجمن های علمی، بسیج دانشجویی، کانون فرهنگی بینش نو و پخش کلیپ فعالیتهای انجمن های علمی و بسیج دانشجویی و همچنین مرثیه سرائی در آستانه اربعین حسینی از دیگر بخش های این مراسم بود.





در پایان ضمن پذیرایی از حاضرین، بسته های فرهنگی نیز به شرکت کنندگان در مراسم تقدیم گردید.






تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir