برگزیده ها
1398/4/13 پنجشنبه
با حضور بیش از 1100 داوطلب
آزمون سراسری سال 98 در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از شرکت ۱۱۰۰ داوطلب از شهرستان دماوند در آزمون سراسری سال ۹۸ خبر داد.

دکتر حیدر امیرپور در این رابطه اظهار داشت: قریب به ۱۰ دوره آزمون سراسری تاکنون در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شده است و امسال با تدابیر اتخاذ شده برگزاری آزمون شهرستان دماوند با کیفیت هرچه بهتر انجام خواهد شد.
 


 


وی با بیان اینکه که در مجموع پذیرای ۶۴۸ نفر داوطلب خانم و ۴۱۳ نفر آقا در این دو روز هستیم، گفت: صبح پنجشنبه آزمون گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی با شرکت ۵۰۲ داوطلب، عصر پنجشنبه گروه آزمایشی هنر با شرکت ۱۰۳ داوطلب، صبح جمعه گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۳۳۲ داوطلب و عصر جمعه آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با شرکت ۱۲۵ داوطلب برگزار می‌شود.

 


 


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ادامه داد: تدابیر خاص امنیتی و پشتیبانی به‌منظور تأمین هرچه بهتر کنکور امسال اتخاذ گردیده است. همچنین بابت پذیرایی و محل استقرار مناسب برای خانواده‌های محترم همراه داوطلبین نیز تصمیمات خاصی در ستاد برگزاری آزمون اتخاذ شده است.




 

دکتر امیرپور خاطرنشان کرد: امسال در حاشیه برگزاری آزمون، میز مشاوره و ارائه اطلاعات درخصوص ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور استقرار خواهد داشت و کارشناسان مربوطه به تبیین و ارائه اطلاعات لازم در خصوص انتخاب رشته و پذیرش بدون آزمون می‌پردازند.

 


 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه تاکید کرد که مهلت ثبت‌نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه تا نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان به ورود به عرصه آموزش عالی می‌توانند در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با تنوع بیش از ۶۰ رشته گرایش در مقطع کارشناسی و مزایا و تسهیلات ویژه مشغول به تحصیل شوند.


 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir