برگزیده ها
1396/4/8 پنجشنبه
شرکت بیش از یک هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۶ در شهرستان دماوند (تاریخ درج خبر: 12/4/96)
دکتر یدالهی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اعلام کرد:
آزمون سراسری سال جاری شهرستان دماوند در روزهای پنجشنبه و جمعه، پانزدهم و شانزدهم تیرماه در سالن ورزشی شهید صدیفی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار می‌گردد.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از حضور بیش از یک هزار نفر داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۶ در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد.

دکتر مهدی یدالهی همچنین اظهار کرد: آزمون سراسری سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم تیرماه در نوبت‌های صبح و عصر برگزار می‌گردد.

وی افزود: روز پنجشنبه، ۱۵ تیرماه در نوبت صبح آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی و در نوبت عصر آزمون گروه هنر برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اضافه کرد: همچنین روز جمعه شانزدهم تیرماه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی و در نوبت عصر آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌گردد که در مجموع شاهد حضور بیش از یک هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که عموماً بومی شهرستان و حومه هستند خواهیم بود.

دکتر یدالهی در ادامه گفت: کارت‌های شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه مورخ یازدهم تیرماه لغایت روز چهارشنبه مورخ چهاردهم تیرماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی بیان کرد: تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین در خصوص رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گفت: باجه‌ی رفع نقص کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه دوازدهم تیرماه تا چهارشنبه چهاردهم در محل دانشگاه پیام نور مرکز دماوند فعال می‌باشد و داوطلبان گرامی می‌توانند جهت رفع هرگونه مغایرت مشخصات و غیره در کارت خود به دانشگاه مراجعه نمایند.

دکتر یدالهی با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون این دانشگاه نیز از نیمه دوم مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند در نیمه دوم مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در ثبت‌نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ثبت‌نام نموده در صورت قبولی و پذیرش و از مهرماه سال جاری به‌عنوان دانشجو در دانشگاه حضور یابند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با دارا بودن بیش از ۶۵ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و امکانات نوین آموزشی و کمک آموزشی، فضاهای فرهنگی، ورزشی، آزمایشگاهی و پژوهشی و کارگاهی و… به عنوان قطب آموزشی شرق استان تهران در حال فعالیت است، تاکید کرد: این مرکز آماده خدمت‌رسانی به علاقمندان و جویندگان علم و دانش است و هدف ما در این راستا خدمت به‌وسیله ی دانش خواهد بود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir