برگزیده ها
1398/10/14 شنبه
به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛
بسیج اساتید، بسیج کارکنان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور بیانیه هایی صادر کردند
بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه پيام نور:

بسم رب الشهداء و الصديقين
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ(أل عمران١٦٩) 
شهادت در راه خدا فرجام نيك اولياي الهي ست و چه عاقبتي زيباتر و والاتر از اينكه زنده جاويد نزد پروردگارشان روزي مي خورند. 
سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، آن بزرگ مجاهد نستوه جبهه هاي جهاد و مقاومت، سرانجام ثمره يك عمر تلاش صادقانه و مجاهدت خالصانه براي تقديم پرچم رفيع اسلام محمدي به صاحب عصر (عج)، را از پروردگارش گرفت.  
و شگفتا چه شهادتي! عروج شكوهمند مردي از جنس شور و شعور در سحرگاهي سراسر نور
زندگي پربركت حاج قاسم سليماني از آغاز تا پايان؛ يادآور هيبت حيدر(ع)، فراست مالك اشتر و شهادت عباس دلاور(ع) بود. 
اين شهادت شكوهمند را به پيشگاه امام عصر(عج) و نايب برحقش مقام معظم رهبري تسليت مي گوييم. 
سرباز ولايت، حاج قاسم سليماني!
مباركت باد اين اعتبار و گواراي روح بزرگت اين افتخار
نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه پيام نور
(١٣ديماه ١٣٩٨)



بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور:

بسم الله القاصم الجبارین
وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْيٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران۱۶۹)

امروز، در تکرار تاریخ مكرر اسلام، علی زمان، دو قدم مانده به صبح جمعه ۱۳ دیماه، به سوگ شكوهمند مالک اشتر خود نشسته و در پیامی تاریخی همه دلبستگان مقاومت را به خونخواهی این نماد بین المللی مقاومت فراخوانده است. 
اگرچه این سردار رشید، پیش از شهادت خود پوزه و پرچم سیاه کفر و نفاق را چنان به خاک مالیده است که دیگر به این راحتی در قلب امت اسلام کمر راست نخواهند کرد.
بی تردید تنها دو ضربت شمشیر و یک حرکت دست دیگر این مالک اشتر علی، برای ازبیخ کندن خیمه سیاه کفر بیشتر باقی نمانده بود، که دست پلیدترین دشمن انسانیت، شقی ترین دژخیم جهان معاصر، شیطان مجسم جهان امروز، آمریکای جنایتکار، به خون پاک او آغشته شد.
حال، سردار سبزقامت سپاه مقدس قدس، اجر سالها حماسه و مجاهدت خود را با نوشيدن شهد شهادت از پروردگارش گرفته است و بر قله جاودانگی، چشم به مجاهدت یاران خود دوخته است. 
او و امامش - که هردو عزت اسلام و فخر ایرانیان در دنیای اسلام و جهان معاصرند- این دو ضربت و این دو قدم را، به تمام آزادگان و آزادیخواهان جبهه مقاومت در سراسر جهان سپرده اند؛
همه عالم بدانند که؛ ما با تبعیت از امام خامنه ای بر پیروزی قطعی مقاومت تاکید نموده و تاریخ را، چندان چشم انتظار این لبیک نخواهیم گذاشت؛ 
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون!
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور
(۱۳ دیماه ۱۳۹۸)



بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور:

بسم رب الشهداء والصدیقین
سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، تربیت شده مکتب امام خمینی رحمة الله علیه و چهره بین المللی مقاومت، به اتفاق مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس به درجه رفیع شهادت که آرزویشان بود نائل گردیدند و خون مطهرشان توسط آلوده ترین تروریست های بین المللی به زمین ریخته شد.

این شهادت عظیم را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک عرض می کنیم و دشمن بداند در انتقام این جنایت، سیلی بزرگی خواهد خورد که صدایش در سرتاسر عالم شنیده شود و راه جبهه مقاومت توسط همرزمانشان ادامه خواهد یافت و به پیروزی نهایی خواهد رسید؛ ان شاء الله.
بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور
(13 دیماه 1398)

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir