اعلام زمان و نحوه حذف و اضافه دروس نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه پیام نور
با توجه به اینکه زمان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه پیام نور از 7 مهرماه آغاز و تا 20 مهر ادامه دارد، لذا:
1- نسبت به انجام انتخاب واحد و یا حذف و اضافه دروس خود از مسیر زیر در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید:
منوی ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی
2- دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد موفق به اخذ واحد نشده اند نیز در مهلت حذف و اضافه می توانند پس از پرداخت بدهی قبلی (در صورت وجود) و شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
پرداخت آنلاین : منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید.
پرداخت از طریق خودپرداز بانک صادرات : منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت و سپس پرداخت از طریق خودپردازهای بانک صادرات)
3- محدودیتی برای حذف دروسی که قبلا انتخاب کردهاید و یا اضافهکردن دروس انتخابی جدید وجود ندارد. البته برای مشاهده کلاسهای دروسی که در زمان حذف و اضافه انتخاب می کنید ( کلاسهای مجازی در سامانه LMS)، باید منتظر به روز رسانی بعدی سامانه (که معمولا به صورت هفتگی انجام می شود) بمانید.
4- ملاک انتخاب واحد دانشجویان (به غیر از ورودیهای جدید)، معدل نیمسال دوم 1401-1400 می باشد. ضمنا دانشجویانی که به هر دلیل (اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل میباشند، انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی انجام دهند.
5- پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و لیست منابع رشته خود را از طریق لینک های زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایید. این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر از آن مطلع شوید.
دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام رشته مورد نظر کلیک کنید
دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام بخش علمی مربوط به رشته مورد نظر کلیک کنید
6- در صورت بروز هرگونه مشکلی درخصوص ارائه دروس در سیستم جامع گلستان، انتخاب واحد و یا برنامه های کلاسی اعلام شده، موضوع را در سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir ارسال نمایید.
سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست راهی است که دانشجویان استان تهران می توانند به صورت غیرحضوری با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات، امور آموزشی و مشکلات خود را مطرح کنند و در همان سامانه پاسخ را دریافت نمایند.
برای ارتباط با واحد برنامه ریزی دانشگاه نیز می توانید با شماره 02184234611 تماس حاصل نمایید.
7- پس از انجام انتخاب واحد، برای مشاهده واحدهای ثبت شده و تاریخ امتحان آنها نسبت به دریافت گزارش ثبت نام از سیستم جامع گلستان ( منوی ثبت نام -> گزارش های ثبت نام -> ثبت نام -> 101-گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام ) اقدام نمایید.
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در انتخاب دروس و نیز در آخرین روز حذف و اضافه، گزارش فوق را مجددا دریافت و تا پایان ترم نزد خود نگاه دارند. کلاس ها طبق گزارش 101 برگزار خواهد شد.
سامانه برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران: http://Lms.tpnu.ac.ir
برای مشاهده اخبار، اطلاعیه ها و راهنماهای مربوط به شیوه برگزاری کلاسهای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، اینجا کلیک کنید
تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .
www.pnu.ac.ir