امتحانات
1398/9/17 یکشنبه
کارت ورود به جلسه از 23 آذر فعال می شود
اعلام زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال اول 99-1398 دانشگاه پیام نور ( گزارش 428 ) در سیستم جامع دانشگاهی گلستان

.


کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 99-1398 ( گزارش 428 ) در سیستم جامع گلستان از روز شنبه 23 آذرماه 98 فعال می شود.


دانشجویان محترم می توانند از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو

( در صفحه ای که باز می شود، در جدول پارامترهای خاص، قسمت ترم دانشجو را بررسی نمایید. اگر شماره ترم 3981 نیست، آن را اصلاح کنید و سپس بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)



نکته مهم 1 : در کارت ورود به جلسه امتحان ( گزارش 428 ) خود به ستون « نحوه برگزاری » حتما دقت نمایید.

در صورتی که در ستون نحوه برگزاری، عبارت «الکترونیکی» درج شده یعنی آن امتحان شما به صورت «بدون کاغذ» (الکترونیکی) برگزار می شود و در صورتی که اطلاعاتی درج نشده یعنی امتحان شما به صورت کتبی برگزار می گردد.

ضمنا به اطلاع می رساند؛ حوزه برگزاری امتحانات « کتبی » در ساختمان آموزشی شهید احمدی (ساختمان شماره2) دانشگاه بوده و حوزه برگزاری امتحانات « الکترونیکی » ( بدون کاغذ ) در سایت های اینترنت دانشگاه (طبقه سوم ساختمان اداری)، کارگاه کامپیوتر (طبقه دوم ساختمان اداری) و لابراتوار زبان (طبقه اول ساختمان اداری) می باشد. 



نکته مهم 2 : دانشجویانی که تقاضای تغییر محل آزمون داده اند، حتما در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) خود به نام مرکز/واحد امتحان درج شده بر روی کارت دقت کنند و برای شرکت در امتحانات به همان مرکز مراجعه نمایند.
توجه: شايان ذكر است كليه دانشجوياني كه درخواست انتخاب محل آزمون خود را ثبت نموده اند جهت دريافت كارت آزمون ملزم به پرداخت مبلغ 575,000 ريال می باشند.



نکته مهم 3 : لازم به ذکر است که در صورت داشتن بدهی، سیستم این گزارش را به شما ارائه نمی دهد. برای اطمینان می توانید گزارش 163 ( فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور ) را از مسیر زیر مشاهده نمایید.

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> شهریه ==> لیست ها و آمارها ==> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

تذکر: دانشجویان بدهکار حداکثر 24 ساعت پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود (گزارش 428) اقدام نمایند.

 

نکته مهم 4 : کارت ورود به جلسه امتحان الزاما باید عکس دار باشد و برای ورود به جلسه امتحان باید پرینت آن را به همراه کارت دانشجویی یا یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.



نکته مهم 5 : گزارش 428 را روز قبل از آزمون تهیه نمائید، دانشگاه تعهدی در قبال تهیه کارت ورود به جلسه نداشته و دانشجو موظف است پرینت کارت خود را هنگام ورود به حوزه امتحانی ارائه نماید.
(صرفا در روزهای اول امتحانات، دانشجویان بدهکار می توانند با ارائه فیش پرداخت شهریه به قسمت مالی دانشجویی (واقع در طبقه همکف ساختمان شهید فائزی (ساختمان اداری)) مراجعه نموده و کارت خود را دریافت نمایند.)


 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر