فرهنگی
1398/11/21 دوشنبه
در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛
دعوت رئیس دانشگاه پیام نور از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

.


رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز چهل و یکمین بهار عزت و آزادی، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی، در متن پیام دکتر محمدرضا زمانی آمده است:

22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، یادآور وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

امروز انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالروز خود به درختی تنومند و پربار تبدیل شده و فرزندان این مرز و بوم که تربیت شده مکتب روحبخش اسلام ناب هستند؛ به تبعیت از راه پرافتخار معمار کبیر انقلاب اسلامی گام در مسیری نهاده اند که اگرچه دشوار است؛ اما هدف، مقدس و روشن است و آن اهتزاز پرچم ایران اسلامی در تمامی عرصه ها به ویژه قله های رفیع دانش است.

بدون شک در ایام کنونی که از هر سو هجمه های دشمنان علیه اهداف مقدس نظام و انقلاب اسلامی ایران است، همدلی و همراهی همه آحاد جامعه از ضروریات است و در همین راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می‌آورند.

این حضور پرشور قطعا نمایانگر بصیرت، وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهد بود.

اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر