فرهنگی
1398/11/10 پنجشنبه
در آستانه دهه فجر منتشر شد:
بیانیه دانشگاهیان شرق استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

.

بسم الله القاصم الجبارین

بیانیه دانشگاهیان شرق استان تهران

به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

چهل و یکمین سالگرد رستاخیز بزرگ امت مسلمان و آزادی خواه ایران اسلامی که یادآور غرور، غیرت، رشادت و تبلور شجاعت و ایثار است از راه می رسد و برگی دیگر از کتاب انقلاب ورق می‌خورد.

و اما امسال؛  آنچه در طلیعه‌ی بهمن ماه و در آستانه گام دوم انقلاب بر ما گذشت گرچه سخت و سهمناک، لیکن به مثابه روحی نو در کالبد و خونی تازه در رگ و جان انقلابمان بود و این درخت تناور را سیراب و تنومندتر از قبل ساخت که در چند محور قابل بررسی است:

  1.  بی شک شهادت سردار سرافراز وطن و علمدار نهضت مقاومت اسلامی؛ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به تبع آن شکوه و عظمت حق شناسی و پاسداشت خون این شهید والامقام با حضور میلیونی امت خداجو در سراسر کشور، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود و دوام و بقای نهضت را تضمین خواهد کرد.

رویدادی که در آن خواری و زبونی آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور منحوس و ملعون آن بیش از پیش برای دنیا محرز شد و خون این شهید عزیز دوباره شور و حال قیام را در رگ و جان کشورهای اسلامی به جریان انداخت.

  1. در ادامه‌ی راه و در ایامی که ملت غیور، داغدار شهادت مالک اشتر زمانشان بودند، بحمدالله خبر انتقام سخت و درهم کوبیدن سیطره‌ی پوشالی آمریکای خبیث با حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین الاسد، باعث دلگرمی ملت شهید پرور شد و قدرت و صلابت ایران اسلامی برای جهانیان به نمایش درآمد.
  2. سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان و دانشمندان میهن که در اثناء حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاههای آمریکا -در وضعیت جنگ گونه در منطقه- و بر اثر خطای غیرعمد پدافند داخلی حادث شد، بار غمی سنگین را بر دلهای امت داغدار نشاند که البته زوایای پنهان این حادثه دردناک همچنان در دست بررسی است و ان شاء الله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

اینکه مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ این نیروهای جان برکف و از جان گذشته برای امنیت و آسایش ملت، با خضوع و خشوع هرچه تمام‌تر دامنه‌ی کلی مسئولیت این سانحه را برعهده گرفتند و عواقب امر را بر جان خریدند، حاصل روحیه صداقت، از خود گذشتگی و جهاد این غیورمردان است که در نوع خود بی مانند و قابل ستایش بود .دشمنان کوردل بیگانه و مزدورانشان و نیز اقلیت فریب خورده داخلی بدانند که نمی‌توانند از این واقعه، طرفی رسانه‌ای و حربه‌ای دروغین علیه نظام و سپاه پاسداران عزیز بربندند و تلاششان برای سرد کردن شور و شکوه حضور میلیونی ملت در حادثه شهادت سردار رشید اسلام و سیلی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بی نتیجه و ناکام خواهد ماند.

  1. به فضل الهی حضور یکپارچه و منسجم آحاد ملت بیدار -خصوصاً دانشگاهیان- در صحنه‌ی انتخابات سال 98 معادلات باطل و شکست خورده دشمنان این مرزو بوم را برهم خواهد زد و انتخاب هوشمندانه ملت آگاه و هشیار انقلابی، نقشه‌ی نفوذ و استیلای بیگان را نقش برآب ساخته و بیش از پیش منفور جهانیان خواهند شد.   

و اکنون ما دانشجویان، اساتید، کارکنان و دانشگاهیان شرق استان تهران در آغازین گام دوم انقلاب و در ایامی که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و با تبعیت از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، با روح بلند و ملکوتی سردار رشید و عزیزمان حاج قاسم سلیمانی عهد می‌بندیم که تا پای جان در صحنه‌ی علم و عمل، ادامه دهنده راه نورانیشان باشیم و در این مسیر با بیان حاج قاسم به آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در تمامی عالم، بلند و یکصدا می‌گوییم: «مرد این میدان ما هستیم برای شما!»

بدانید که همه ما قاسم سلیمانی هستیم و با دیده‌ی بیدار و بصیر خود، خواب راحت را بر چشمانتان حرام خواهیم ساخت. پاسخ کوبنده‌ای که دریافت کردید تنها سیلی بود که آغاز کابوس نابودی را برایتان به همراه خواهد داشت و به لطف خداوند قادر متعال در ادامه راه انتقام سردار دلها شاهد اخراج و بیرون راندن شما از منطقه و نیستی و نابودیتان خواهیم بود. بترسید و از این ترس بمیرید که با فرزندان اسلام و انقلاب روبه رو هستید.

مرگ بر آمریکا                       مرگ بر اسرائیل              مرگ بر ضد ولایت فقیه

دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانشگاه ارشاد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس،  دانشگاه پیام نور واحد پردیس، دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه،دانشگاه علمی کاربردی رودهن و دانشگاه علمی کاربردی دماوند(آسانسور سازی) و دانشکده کشاورزی آیینه ورزان دماوند


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر