تحصیلات تکمیلی
1398/10/30 دوشنبه
مهلت تا 21 بهمن 98
آغاز مهلت درخواست مهمان موقت(ترمی) و مهمان دائم و همچنین درخواست تغییر رشته و گرایش نیمسال دوم 99-1398

.




الف) درخواست مهمان موقت (ترمی) و مهمان دائم (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)


به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند؛ مطابق تقویم آموزشی دانشگاه فرصت درخواست مهمان هم‌اکنون فراهم است و تا 21 بهمن ماه 98 ادامه خواهد یافت.


مسیر درخواست مهمان در سیستم جامع گلستان:
دانشجو ==> درخواست‌ها ==> تقاضای انتقال و مهمان ==> تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی


پس از ثبت درخواست در سیستم جامع گلستان، از طریق مراکز مبدا و مقصد برای تایید درخواست خود پیگیری نمایید. به این منظور می توانید درخواست کتبی (امضاء شده توسط دانشجو) و مستندات خود ( اعم از مدارک سکونت یا ماموریت، مدارک پزشکی و... ) را به صورت حضوری به کارشناس آموزشی رشته خود تحویل داده و یا از طریق نمابر (فکس) به شماره 02176328117 ارسال نمایید.

تبصره: دانشجویان متقاضی مهمان دائم باید به ‌صورت حضوری به کارشناس آموزشی رشته خود مراجعه کنند.


توجه: دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در صورت مهمان شدن به برخی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، شهریه متغیر به شرح ذیل افزایش خواهد یافت:

۱- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه شهر تهران و مرکز ری با ضریب ۱.۴ محاسبه و اخذ می‌شود.
۲- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز استانها و شهرهای لواسان، دماوند، پردیس، ورامین و پاکدشت با ضریب ۱.۲ محاسبه و اخذ می‌گردد.
۳- شهریه‌ی متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین‌تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند ۱ و ۲، بدون ضریب محاسبه و اخذ می‌گردد.



ب) درخواست تغییر رشته و گرایش (مقطع کارشناسی)

دانشجویان مایل به تغییر رشته و گرایش تا 23 بهمن ماه 98 فرصت دارند تا با مراجعه‌ی حضوری به کارشناسان آموزش دانشگاه، درخواست خود را ثبت نمایند.

چند نکته درخصوص تغییر رشته

1- دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت ‏گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۲ و بالاتر می‌توانند در داخل ‏دو گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/واحد محل تحصیل تغییر ‏رشته دهند.‏

2- دانشجویان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با ‏گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۲ و بالاتر می‌توانند به کلیه‌ی ‏رشته‌های فعال در مرکز/واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.‏




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر