برگزیده ها
1394/8/20 چهارشنبه
بازدید دکتر جمشیدی، ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 20/8/94)

.


دکتر علی جمشیدی، ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان تهران و هیات همراه در روز سه شنبه 19 آبان ماه از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بازدید کردند
.

دکتر جمشیدی در این بازدید در جریان روند پیشرفت پروژه های عمرانی، امور آموزشی و فرهنگی دانشگاه قرار گرفتند. 

دکتر یدالهی، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از روند انجام فعالیتهای آموزشی، عمرانی و فرهنگی دانشگاه ارائه نمودند.




ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین از امکانات آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه شامل آزمایشگاهها، کارگاهها، سایت های اینترنت، لابراتوار زبان، کلاس های درس، سالن ورزشی و قسمتهای اداری دانشگاه بازدید بعمل آوردند.

دکتر جمشیدی با تاکید بر اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی مرکز درخصوص تکمیل هرچه زودتر پروژه ساختمان فرهنگی نیز تاکید کردند و قول مساعدت ویژه در این خصوص دادند.







همچنین ایشان با گروههای فرهنگی دانشگاه، بسیج دانشجویی، انجمن های علمی و... نیز دیدار کردند و در جلسه کوتاهی که با فعالان انجمن های علمی داشتند در جریان فعالیتهای این انجمن ها قرار گرفتند. تاکید بر پیگیری دوره های کوتاه مدت آموزشی دانشگاه، توسعه فعالیتهای انجمنهای علمی و راه اندازی انجمن های جدید از نکاتی بود که دکتر جمشیدی در این نشست به آن اشاره داشت
.




ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران با تاکید بر حمایت و پشتیبانی دانشگاه از فعالیتهای علمی و فوق برنامه خاطرنشان ساخت؛ دانشجویان فعال انجمن های علمی و گروههای فرهنگی مرکز به توسعه و گسترش فعالیتهای خود بپردازند و ایده ها و طرح های مد نظر خود را برای اجرا و عملیاتی شدن به دانشگاه ارائه نمایند و هیچگونه نگرانی بابت تامین اعتبارات لازم نداشته باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر