برگزیده ها
1394/8/12 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور در پیامی دانشگاهیان پیام نور را به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 12/8/94)

.






متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی بدین شرح است:

بسمه تعالی


13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی، یادآور صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

اینجانب به نوبه خود، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و این روز بزرگ، که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است از کلیه دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه پیام نور دعوت می نمایم همچون گذشته، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری فراگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمایند.

بی تردید بالندگی و شکوفایی میهن اسلامیمان در گرو آگاهی و هوشیاری دانش آموزان و دانشجویان و حضور آزاد و سالم آنها در فضای نقد و طرح اندیشه هاست . دانشجویان امروز باید به تعبیت از آرمانهای شهدای 13 آبان، نسبت به مسائل و واقعیت های امروز استکبار جهانی آگاه باشند و هوشیارانه در صحنه های مبارزه با استکبار حضور یابند.

از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه دانش آموزی و دانشجویی و دانش پژوهان، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت محترم تدبیر و امید باشد و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر