برگزیده ها
1394/8/10 یکشنبه
بازدید مدیر کل عمرانی دانشگاه پیام نور از پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 10/8/94)

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مهندس مهدی بقایری مدیر کل عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صبح روز یکشنبه 10 آبان ماه ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در دست ساخت و در حال بهره برداری دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.




 
مهندس بقایری در جریان این بازدید اظهار امیدواری کرد که با اختصاص بودجه های لازم، پروژه های ناتمام مرکز دماوند تا تابستان سال 95 تکمیل و قابل بهره برداری باشد.
 




مهندس مهدی مشایخ، مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در جریان این بازدید گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی مرکز دماوند و شرایط موجود ارائه نمود و گفت: با توجه به شرایط جوی شهرستان دماوند، عملا امکان ادامه پروژه ها در فصل سرما و یخبندان در دماوند میسر نیست و ادامه روند تکمیل پروژه های عمرانی علی الخصوص ساختمان فرهنگی این مرکز به ماه اسفند و ابتدای سال آینده موکول خواهد شد و ان شاء الله در تابستان سال آتی شاهد بهره برداری از ساختمان فرهنگی خواهیم بود.
 




دکتر مهدی یداللهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در مصاحبه با روابط عمومی این مرکز اظهار داشت: در بازدید مدیر کل عمرانی دانشگاه پیام نور، قول مساعدت در زمینه اختصاص بودجه های لازم برای ساماندهی سالن ورزشی، ساختمان فرهنگی و ساختمان آزمایشگاههای این مرکز داده شد.
 
مهدی یداللهی در ادامه گفت: در جریان این بازدید مقرر شد با اختصاص بودجه مورد نیاز، تکمیل پروژه ساختمان فرهنگی مرکز دماوند در ماه آینده مورد مناقصه قرار گرفته تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از این ساختمان باشیم.




 
دکتر یداللهی خاطر نشان کرد: در ساختمان فرهنگی مرکز دماوند، پیش بینی کتابخانه و سالن مطالعه مجهز و بزرگ برای خواهران و برادران به صورت جداگانه، سلف غذاخوری برادران و خواهران، سالن آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی و اختصاص دفتر برای هر کدام از زیرمجموعه های فرهنگی دانشگاه شده است.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر