برگزیده ها
1393/9/5 چهارشنبه
برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی مقاله نویسی انجمن های علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 5/9/93)

.



اولین دوره کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور و سخنرانی آقای دکتر یداللهی، معاون محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز سه شنبه 4 آذرماه 93 در سالن سمینار این مرکز برگزار گردید.




 

در این کارگاه که با استقبال بسیار خوب دانشجویان برگزار شد، بیش از 70 نفر از دانشجویان علاقه مند حضور داشتند و از مباحث مطرح شده استفاده نمودند.








لازم به ذکر است؛ انجمن های علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از سال 87 شروع به فعالیت کرده و هم اکنون در هفت رشته در این مرکز به فعالیتهای علمی خود مشغول می باشد. برگزاری کلاس ها و دوره های علمی، کمک درسی و فوق العاده، برگزاری سمینارها و همایش های علمی و تخصصی رشته های مختلف، برگزاری نمایشگاه های تخصصی و علمی را می توان از جمله فعالیتهای این انجمن ها برشمرد.
همچنین انجمن های علمی مرکز دماوند در سه دوره جشنواره علمی حرکت در سطح استان و کشور موفق به کسب مقامهای برتر شده اند.






امور فرهنگی و انجمن های علمی از حضور استاد گرانقدر آقای دکتر یدالهی در این کارگاه و ارائه مطالب بسیار مفید و علمی ایشان تقدیر و تشکر بعمل می آورد.


همچنین جا دارد از فعالین برگزاری این سمینار خانم ها: نسرین حسینی، زهرا محمد باقر، نسرین باقری طار، زهرا محمد زمانی وآقایان مجتبی آرش نیا، احمد تاج بخش، مهرزاد عباس نژاد، امیرحسین قزوینی و علی باقی زاده که زحمات زیادی در برگزاری هرچه بهتر این سمینار متحمل شده اند، تقدیر وتشکر به عمل آید.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر