برگزیده ها
1393/7/19 شنبه
برگزاری جلسه توجیهی و جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 19/7/93)

.


شور و نشاط دانشجویان ور
ودی سال 93 در جشن آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه پیام نور مرکز دماوند را فراگرفت.
 
جشن آغاز سال تحصیلی و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی سال 93 دانشگاه پیام نور مرکز دماوند روز پنجشنبه 17/7/93 با حضور بیش از 500 نفر از دانشجویان ورودی جدید در محل سالن ورزشی شهید صُدیفی این مرکز برگزار گردید.



 
 
دکتر دارائی مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن خیرمقدم گویی به دانشجویان و آرزوی موفقیت برای ایشان، عرصه ی آموزش عالی را بهترین ظرفیت و بستر برای شکوفایی استعدادهای جوانان و علاقمندان به علم و دانش دانست و در این مسیر دانشگاه پیام نور را از موفق ترین دانشگاههای سطح کشور در این زمینه برشمرد. دکتر دارائی با تاکید بر تلاش و پشتکار دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای رسیدن به مدارج بالای علمی، دانشگاه پیام نور مرکز دماوند را آماده ی ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی و علمی و پژوهشی به دانشجویان و جویندگان علم و دانش معرفی و اعلام کرد؛ همه همکاران، اساتید و مسئولین دانشگاه تمام همت خود را صرف ایجاد بهترین شرایط برای تحصیل دانشجویان این دانشگاه می نمایند.




 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی رضائی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در این مراسم، هدف از خلقت انسان را رشد و تعالی او و کسب معرفت و شناخت خداوند تعالی دانست و عرصه ی آموزش عالی را یکی از راههای کسب علم و دانش و در نتیجه رسیدن به معرفت معرفی نمود و همچنین برای دانشجویان ورودی جدید آرزوی موفقیت وسلامتی کرد.



 

دکتر یدالهی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در بخش اول سخنرانی خود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید به معرفی همکاران دانشگاه برای آشنائی بیشتر دانشجویان پرداخت.



 

در بخش دوم، دکتر یدالهی به تشریح آئین نامه های آموزشی که بیشتر مورد سوال دانشجویان جدید الورود است پرداخته و نکات مهم آموزشی، ثبت نام، امتحانی، نحوه اطلاع رسانی به دانشجویان را بیان نمودند.



 

در پایان مراسم نیز نمایندگان تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه هر کدام به طور مختصر و مفید به معرفی تشکل و کانون خود پرداخته و دانشجویان را به عضویت در این گروههای فعال فرهنگی دانشگاه تشویق نمودند.







 
شایان ذکر است در حاشیه جشن ورودی های جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، انجمن های علمی، بسیج دانشجویی و کانون بیینش نو با برپایی غرفه هایی به معرفی خود و ارائه دستاوردها پرداختند و در ضمن آن توانستند با توزیع فرمهای ثبت نام و عضو گیری، دانشجویان زیادی را جذب نمایند.



 

کانون هلال احمر دانشگاه نیز همچون سنوات گذشته در حاشیه جشن ورودیهای جدید دانشگاه  به برپائی چادر امداد و آموزش میدانی کمک های اولیه پرداختند و چند مانور آزمایش امداد و نجات برای دانشجویان علاقمند اجرا نمودند که با استقبال زیادی مواجه شد.



 

اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح آل یاسین دماوند، توزیع بسته های فرهنگی شامل بروشورهای آموزشی و فرهنگی، پذیرائی و اهداء گل به دانشجویان ورودی جدید از دیگر برنامه های این مراسم بود.







 
دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سال تحصیلی 94-93 با ثبت نام بیش از 500 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، از بهترین و فعال ترین دانشگاههای سطح استان تهران و شهرستان دماوند می باشد.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر