برگزیده ها
1392/12/17 شنبه
دومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با حضور شمار زیادی از دانشجویان و مسئولان برگزار شد (تاریخ درج خبر: 17/12/92)

.


دومین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز پنجشنبه 15/12/92 با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور و مسئولان شهرستان دماوند، اساتید و بیش از هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سالن ورزشی شهید صدیفی دانشگاه برگزار شد.

در این جشن، رئیس دانشگاه پیام نور دماوند و رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران سخنرانی کردند.



رئیس دانشگاه پیام نور دماوند : افتخار می کنیم که جزو خانواده بزرگ پیام نور هستیم.


رئیس دانشگاه پیام نور دماوند در جمع مسئولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که جزو خانواده بزرگ پیام نور هستیم.

دکتر مختار یوردخانی افزود: امروز پیام نور با بیش از یک میلیون نفر دانشجو در 400 مرکز آموزشی در سراسر کشور در حال فعالیت و تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه این جشن ابتدای راه برای آغاز مقاطع بالاتر تحصیلی است، گفت: دانشجویان پیام نور امروز در عرصه‌های ساخت و ساز و در بحث‌های علمی کشور به خوبی حضور دارند.

دکتر یوردخانی تصریح کرد: دانشگاه وظیفه تولید علم را دارد و دانشجویان ما این علم را فرا گرفتند و دانشجویان پیام نور با اراده قوی تحصیل را کسب کردند.



رئیس دانشگاه پیام نور دماوند رتبه دانشجویان پیام نور در سیستم علمی و دانشی را کمتر از دانشگاه‌های سنتی ندانست و افزود: آمارهای قبولی در مقطع‌های کارشناسی ارشد و دکترا گویای این موضوع است.

دکتر یوردخانی، نگاه کشور را به جوانان دانست و به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جوانان ما هر کاری را که خواستند، انجام دادند و فرایند تلاش جوانان ما در عرصه های کشور، امروز نمایان است.

وی افزود: اگر امروز با قدرت‌های بزرگ مذاکره می‌کنیم و آنها حرف‌های ما را قبول می‌کنند، نشان‌دهنده توانمندی و قدرت علمی ایران است.

ایشان خاطرنشان کرد: اطلاعات دشمن در مورد جوانان و دانشگاه‌ها کم نیست و آنها می‌دانند که جوانان ما چه توانمندی‌هایی دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند گفت: باید قدردان تلاش رزمندگان در جنگ تحمیلی باشیم و اگر امروز در عرصه‌های مختلف، شمار زیادی از هنرمندان، دانشمندان، صنعت‌گران و . . . فعال داریم و همه در ساخت کشور تلاش می‌کنند، حاصل مجاهدت‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان است.

دکر یوردخانی افزود: امیدواریم ایران همیشه آباد و بدون هرگونه سختی و در کمال آسایش و رفاه باشد.



رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران: دانشگاه پیام نور یکی از هشت دانشگاه برتر کشور است.


رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با بیان اینکه 100 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران مشغول به تحصیل هستند، افزود: دانشگاه پیام نور یکی از هشت دانشگاه برتر کشور است.

دکتر حسن علیزاده خاطرنشان کرد: بر اساس رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی (ISC) در سال گذشته، دانشگاه پیام نور رتبه هشتم دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

وی افزود: با تلاش دانشجویان پیام نور، این رتبه باید به مراتب بالاتر برسد و شاهد رشد روزافزون این دانشگاه باشیم.



رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران خطاب به دانشجویان پیام نور دماوند اظهار داشت: دانشجویانی که از این دانشگاه دانش‌آموخته شده‌اند، توانستند رتبه دوم قبولی‌های کارشناسی ارشد و دکتری را کسب کنند و بعد از دانشگاه‌های دولتی در جایگاه خوبی قرار گرفتند.

دکتر علیزاده خطاب به دانشجویان گفت: تلاش‌هایی که انجام دادید، را امروز باید به عمل تبدیل کنید و به دنبال این نباشید که دیگران برای شما اشتغال ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران تصریح کرد: با توان خود به دنبال این باشید که برای خویش و دیگران اشتغال‌زایی کنید.

وی خطاب به کسانی که نمی‌توانند کارآفرینی کنند، افزود: کارهای کارشناسی ارائه و از علم خود استفاده کنید؛ همیشه نظر کارشناسی بیشتر به رشد کشور کمک می‌کند.


علیرضا خمسه: پیام نوری هستم


از حاشیه‌های این مراسم، می‌توان به حضور علیرضا خمسه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در جمع دانشجویان پیام نور دماوند اشاره کرد که مورد استقبال دانشجویان و مسئولان پیام نور مرکز دماوند قرار گرفت.

خمسه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، خود را جزئی از خانواده بزرگ پیام نور دانست و سن جوانی را بسیار مهم برشمرد و از دانشجویان خواست تا از جوانی خود به خوبی استفاده کنند.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، پیام نور را به معنای روشنایی و آگاهی خواند و در نهایت نیز رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با اهدای هدیه و لوح تقدیری از وی تقدیر کردند.



همچنین اجرای گروه نمایش سنتی ناشنوایان دستان گویا، آکروبات، تواشیح و موسیقی زنده گروه دل‌انگیزان از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

گفتنی است؛ نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند آبان ماه سال 1389 برگزار و فیلم‌هایی نیز از نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند پخش شد.

همچنین نخستین دانشجوی دانش‌آموخته دانشگاه پیام نور دماوند، نخستین دارنده دانش‌نامه دکترای مرکز دماوند و نخستین عضو هیئت علمی این دانشگاه در این جشن حضور داشتند.












در پایان این جشن باشکوه، از دانشجویان ممتاز رشته‌های مختلف دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تقدیر شد و پس از قرائت سوگندنامه و بریدن کیک فارغ‌التحصیلی، دانشجویان این مقطع دانشگاهی را به پایان رساندند.

در بخشی از سوگندنامه آمده است‌: اکنون به که به فضل خداوند منان، دانش‌آموخته شده و وارد صحنه علم و ادب شده‌ایم، به قادر متعال سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفس به میهن اسلامی عزیزمان ایران خدمت کرده و در راه اعتلای اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.





منبع خبر: خبرگزاری فارس


----------------------------------------------------------------------------------------------


تقدیر و تشکر ویژه


تیم دانشجویی دانشگاه پیام نور دماوند و کانون فرهنگی بینش نو ؛ زحمات شما را ارج می نهیم و ضمن تشکر از تلاشهای صمیمانه و موثر شما در برگزاری هرچه بهتر دومین جشن فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی، توفیق روز افزون و موفقیت شما عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم.

دبیر اجرایی: حسین فاضلی

مدیر اجرایی: هادی لهاک

اسامی همراهان در ستاد اجرایی دانشجویی به شرح ذیل می باشد:

آقایان : میثم لسانی، مسعود کرباسچی، امیرحسین محمدزاده، امیرحسین قزوینی، وحید بهرامی، عباس کربلایی و علیرضا عزیزی.

خانمها : سحر افشار،  سحر علیزاده، فاطمه اسدی، لیلا ابراهیمی، پریناز ابراهیمیان، فاطمه فائزی، شیرین گلستانی، ریحانه گرجی، فاطمه حسینمردی، آرزو ایمانیان، بهاره جعفری، عاطفه خلیلی، منصوره میقانی، معصومه میرزایی، هانیه یافتیان، لطیفه سجادی، بهاره سمیعی فر، اکرم سرافراز، سیده مریم شهیدی و مینا صمیمی فر.

اسامی ذکر شده شامل همه کسانی است که برای همکاری اعلام آمادگی کرده بودند و اگر چه که به دلایل مختلف عده ای از آنان امکان همراهی در روز جشن را نداشتند از همگی آنان سپاسگزاریم.

 



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر