برگزیده ها
1392/7/6 شنبه
همايش تخصصي امنيت شبكه توسط انجمن علمي كامپيوتر دانشگاه پيام نور مركز دماوند برگزار گرديد (تاريخ درج خبر: 6/7/92)

.


در پي برگزاري سلسله همايش هاي علمي تخصصي انجمن علمي كامپيوتر دانشگاه پيام نور مركز دماوند و با توجه به اهميت امنيت در محيط هاي مجازي در دنياي امروز، سومين همايش اين انجمن در زمينه امنيت شبكه با سخنراني سركار خانم مينا منتظريان كارشناس ارشد امنيت شبكه از دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد و انواع حملات موجود و راهكارهاي امنيتي مقابله با آن مورد بحث و بررسي قرار گرفت.




دكتر يوردخاني، رياست دانشگاه در حاشيه اين همايش، فعاليت انجمن هاي علمي را باعث پيشرفت علمي دانشگاه دانست و خاطرنشان كرد: برگزاري اينگونه همايش ها علاوه بر بالابردن سطح علمي و پژوهشي دانشگاه از لحاظ علمي، براي دانشجويان بسيار غني و مثمر ثمر خواهد بود.




رئيس دانشگاه پيام نور دماوند همچنين حمايت از كانون هاي فرهنگي و انجمن هاي علمي را از برنامه هاي مهم در سال تحصيلي جديد ياد كرد وگفت: با پيگيري هاي انجام شده در صدد جذب بودجه ي مناسب براي توسعه ي فعاليتهاي علمي و فرهنگي مركز هستيم.

برگزاري همايش و سمينارهاي علمي و آموزشي، كارگاههاي مهارتي، كلاسهاي تقويتي و فوق برنامه در زمينه كامپيوتر و... از ديگر برنامه هاي اجرايي در اين انجمن است. انجمن علمي دانشگاه پيام نور مركز دماوند از انجمن هاي بسيار فعال اين مركز دانشگاهي است كه فعاليت هاي علمي و فرهنگي بسياري در رزومه كاري خود دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر