برگزیده ها
1392/7/1 دوشنبه
پيام تبريك رياست محترم دانشگاه پيام نور استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد (تاريخ درج خبر: 1/7/92)

.


« بسم الله الرحمن الرحيم »

 

سپاس و ستايش پروردگاري را سزد كه خالق لوح و قلم است و آفريننده انسان از عدم.

اسماء خويش را به آدمي تعليم داد و رسولان خويش را با كتاب و حكمت فرو فرستاد تا خلايق را بسوي خالق هدايت نموده و قلوب آنان را به گوهرتزكيه بيارايند.

علم و دانش لازمه ايمان و موهبتي الهي است، و دانشگاه جايگاه معرفت، كانون جوشش و منبع توليد دانش و فرهنگ است. دانشگاه بستر ساز پيشرفت مادي و تكامل معنوي جامعه و بفرموده بنيانگذار جمهوري اسلامي، مبدا تمام تحولات كشور است.

شروع سال تحصيلي جديد را خدمت شما اعضا خانواده بزرگ دانشگاه پيام نور استان تهران تبريك عرض نموده و ايامي سرشار از موفقيت براي يكايك شما گراميان آرزومندم.

به دانشجويان جديدالورود تبريك ويژه گفته و از آنان مي خواهم اكنون كه به لطف پروردگار و با دعاي خير والدين، تلاش شما در رسيدن به دانشگاه نتيجه داده، عزم خود را براي مجاهدتي بزرگتر از ورود به دانشگاه يعني دانش اندوزي و معرفت آموزي جزم كرده و در صدد كسب افتخارات بيشتر براي خود، خانواده خود و ميهن عزيز باشيد. عزيزان من ، فرصت دانشجويي شما در سالهايي نه چندان دور به پايان مي رسد شايسته است پيش از آنكه اين فرصت چندساله سپري شود، ارزش مداري، كسب معرفت و بصيرت، جهاد علمي و پژوهش محوري را در خود نهادينه كنيد تا در سالهاي پس از آن، زمينه ساز سعادت دنيوي و اخروي و راهگشاي زندگي فردي و اجتماعي شما در عرصه هاي مختلف باشد، چه در عرصه خدمت به همنوع و رفع آلام نيازمندان و چه در عرصه فتح قله افتخارات علمي بيشتر.

در كنار توجه به پيشرفت علمي، توجه به معنويت به صورت ياد پيوسته ي خداوند، تلاش در پيرايش نفس و پالايش روح، پيروي از قوانين و هنجارها و تداوم روحيه ي نشاط و جستجوگري و به ويژه حق طلبي از لازمه هاي اصلي است. موفقيت هاي دانشگاه پيام نور استان تهران مرهون همراهي جمعي از بهترين اعضاي هيأت علمي و مجموعه ي مديريتي و اداري اين دانشگاه مي باشد كه با همدلي در راستاي پيشرفت مجموعه هم فكر و شده و موفق به كسب موفقيت هاي ارزشمندي شده است.

اساتيد ارجمند، امروز جهاد علمي جبهه اي است كه دانشگاهها سنگرهاي آن و شما بزرگواران فرماندهان آن هستيد. نقش تعيين كننده اساتيد دانشگاه در استقلال و اقتدار علمي كشور بر دوست و دشمن پوشيده نيست. دشمنان اين مرز و بوم گاه در صدد از ميان برداشتن فرماندهان جبهه علمي كشور و زماني در صدد نفوذ به اين جبهه به روشهاي مختلف هستند. بر ماست كه ضمن هوشياري و درك موقعيت حساس كنوني با همدلي و تعامل با يكديگر، بر تلاش خود جهت گسترش كمي و كيفي آموزش و كاربردي كردن پژوهش بيافزاييم و خود را به مرزهاي دانش برسانيم.اين تلاش و تعامل در جهت تحقق اهداف نقشه علمي سلامت دانشگاه كه در راستاي آرمانهاي كلان نظام در بعد علمي است، از انتظارات اينجانب مي باشد.

از همه مديران و كاركنان دانشگاه  نيز مي خواهم بيش از پيش بستر مناسب براي ارائه خدمات آموزشي وپژوهشي بيشتر و بهتر را فراهم آورند، باشد كه ثمره اين تلاش گروهي، خرسندي مردم و رضايت حق تعالي را در پي داشته باشد. توفيق روز افزون تمامي تلاشگران دانشگاه را خواستارم. و من الله التوفيق

 

حسن عليزاده

سرپرست دانشگاه پيام نور استان تهران

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر