برگزیده ها
1391/11/3 سه‌شنبه
برگزاري موفق آزمون‏هاي الكترونيكي (بدون كاغذ) در دانشگاه پيام نور مركز دماوند (تاريخ درج خبر: 3/11/91)

.



به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز دماوند، دكتر مختار يوردخاني، رياست دانشگاه از برگزاري موفق آزمون‏هاي الكترونيكي و بدون كاغذ در امتحانات نيمسال اول 92-91 خبر داد.





وي خاطرنشان كرد: آزمون‏هاي الكترونيكي براي نخستين بار در كشور در دانشگاه پيام نور برگزار مي‏شود و دانشگاه پيام نور مركز دماوند يكي از مراكز موفق در دانشگاه پيام نور استان تهران است كه توانسته اين نوع آزمون‏ها را به صورت موازي با آزمون‏هاي سنتي يا كاغذي در اين نيمسال تحصيلي برگزار كند.




رئيس دانشگاه پيام نور واحد دماوند افزود: از زمان آغاز امتحانات نيمسال نخست 92-91 يعني از 16 دي ماه تاكنون روزانه سه عنوان امتحان در سه نوبت به صورت الكترونيكي با رعايت تمام دستورالعمل‏هاي مربوطه با موفقيت در اين دانشگاه در حال برگزاري بوده و رضايتمندي و استقبال دانشجويان را در پي داشته است.





دكتر يوردخاني بيان كرد: در اين شيوه برگزاري آزمون، دانشجويان با كد كاربري خود وارد سامانه رايانه‏اي آزمون شده و با مشاهده سئوالات امتحاني، گزينه‏هاي مورد نظر را انتخاب مي‏كنند و ديگر نيازي به چاپ سئوالات، صدور پاسخ‏نامه، اسكن و خواندن پاسخ‏نامه ها نيست.












 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر