برگزیده ها
1392/2/14 شنبه
برگزاري آيين بزرگداشت مقام استاد و جشن ميلاد پربركت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه پيام نور مركز دماوند (تاريخ درج خبر: 14/2/92)

.



آئين نكوداشت مقام والاي استاد و جشن ميلاد حضرت زهرا(س) با حضور دكتر يوردخاني، رياست دانشگاه پيام نور مركز دماوند و جمعي از اساتيد عضو هيات علمي و مدعو در روز پنجشنبه 12/2/92 در اين مركز برگزار شد.

دكتر يوردخاني ضمن خير مقدم گويي به حاضرين و تبريك ايام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، روز معلم و هفته گراميداشت مقام استاد به تبيين جايگاه ارزنده اساتيد و معلمين در جامعه پرداختند و اهميت نقش به سزاي استاد در شكل گيري فرهنگي و اجتماعي شخصيت دانشجويان  و در نتيجه جامعه ي آينده را متذكر شدند.






دكتر يوردخاني در بخش ديگري از سخنان خود از زحمات و تلاشهاي اساتيد دانشگاه پيام نور مركز دماوند در جهت رشد و ارتقاء سطح علمي اين مركز تقدير و تشكر نموده  و ايشان را از اساتيد برجسته، مجرب و متعهد دانستند كه وجودشان باعث افتخار مركز دماوند است.






سپس مراسم با سخنراني استاد ذوالفقاري از مدرسين مجرب رشته مديريت اين مركز ادامه پيدا كرد. استاد ذوالفقاري كه سابقه چندين سال تدريس در شاخه هاي مختلف رشته مديريت، برگزاري چندين همايش، سمينار و كارگاه آموزشي را در كارنامه فعاليتهاي علمي و آموزشي خويش دارد در اين جلسه، نقش اساتيد در همگرايي بيشتر دانشجويان در زمينه پيشرفت علمي و فرهنگي و دستيابي به قلل مرتفع دانش را نقشي كليدي و محوري دانستند و خاطرنشان كردند: حضور اساتيد دانشگاه در مجامع علمي دانشجويي، انجمن هاي علمي و كانون هاي فرهنگي تاثير بسزايي در بالابردن روحيه پژوهشگري و دانش اندوزي دارد كه ايشان نبايد از اين نكته مهم غافل شوند.






مراسم با مديحه سرايي و مولودي خواني مداح اهل بيت(ع)، آقاي حاج علي اكبري به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه پيدا كرد.

در بخش پاياني برنامه از اساتيد مركز دماوند با اهداء شاخ گل و لوح يادبود، تقدير و تشكر بعمل آمد و به صرف ناهار از ايشان پذيرايي شد.



روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز دماوند





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر