برگزیده ها
1390/12/11 پنجشنبه
بيانيه دانشگاه پيام نور مركز دماوند درخصوص انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي (تاريخ درج خبر: 11/12/90)

.

بيانيه دانشگاه پيام نور مركز دماوند
به مناسبت انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

به لطف الهي، ملت ايران در انتخابات روز جمعه سيلي سخت تري از 22 بهمن به چهره استكبار خواهد زد و عزم و اراده مستحكم خود را به رخ دشمن خواهد كشيد تا جبهه استكبار بداند كه در مقابل اين ملت كاري از پيش نخواهد برد.

( از بيانات مقام معظم رهبري، حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در جمع خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران مورخ 10/12/1390)

اكنون كه  با عنايت خالق متعال، در سايه توجهات خاصه حضرت ولي عصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه اي(مد ظله العالي)، درخت تنومند انقلاب اسلامي كه با دستان باغبان مهر و آزادگي، حضرت امام  خميني(ره) كاشته شد، در حال ريشه دواندن در بين كشورهاي اسلامي است و ان شاء ا... به زودي زود جهاني خواهد شد، با حضور يكپارچه، مقتدرانه، عالمانه و هوشيارانه خود در صحنه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، درسي ديگر را براي كشورهاي اسلامي مشق نموده و اتحاد و همبستگي ملت در تعيين سرنوشت خويش را بدانها مي آموزيم.
ما دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه پيام نور مركز دماوند از تمامي اقشار جامعه خصوصا جامعه دانشگاهي كشور كه مظهر تفكر و تعقل در مورد آينده سعادتمند ايران اسلامي هستند، دعوت به عمل مي آوريم تا همگي با هم در روز جمعه، 12 اسفندماه 90، پاي صندوقهاي راي حاضر شده و بار ديگر با حضور پر شور و شعور خود، استكبار جهاني را در هم بكوبيم؛ ان شاء ا...

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر