برگزیده ها
1391/7/19 چهارشنبه
گزارش مشروح و تصويري مراسم جشن و جلسه توجيهي دانشجويان ورودي جديد دانشگاه پيام نور مركز دماوند (تاريخ درج خبر: 19/7/91)

.


طراوت و نشاط دوباره در دانشگاه پيام نور مركز دماوند با حضور پرشور دانشجويان جديدالورود





در روز دوشنبه 17/7/91 ، مراسم جشن و جلسه توجيهي دانشجويان جديد الورود مركز دماوند با حضور پرشور بيش از 600 نفر از دانشجويان ورودي سال 91 و خانواده هاي ايشان، جناب آقاي دكتر يوردخاني رياست محترم مركز، حجت الاسلام و المسلمين رضايي نماينده محترم نهاد رهبري در مركز دماوند، اساتيد و اعضاء محترم هيئت علمي و تني چند از مسئولين شهري برگزار شد.




- برنامه با تلاوت آياتي چند از كلام ا...مجيد توسط قاري ارجمند، آقاي اسداللهي و پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران آغاز شد.

 
 

 


- سخنراني دكتر يوردخاني رياست محترم دانشگاه پيام نور مركز دماوند





جناب آقاي دكتر يوردخاني، رياست محترم دانشگاه پيام نور مركز دماوند ضمن خيرمقدم و تبريك آغاز سال تحصيلي به دانشجويان ورودي جديد وخانواده هاي ايشان، به معرفي اجمالي دانشگاه و سيستم آموزشي آن پرداختند. دكتر بوردخاني ضمن تاكيد بر نقش پشتكار و تلاش دانشجويان در آينده روشن آنها، مشاركت دانشجويان در فعاليتهاي فوق برنامه از قبيل عضويت در كانونهاي فرهنگي و علمي دانشگاه، حضور در همايش هاي علمي و سمينارها و كارگاههاي علمي فرهنگي كه در دانشگاه برگزار مي شود را از عوامل موثر در پويايي دانشجويان برشمردند. همچنين ايشان در خصوص دانشگاه پيام نور مركز دماوند و امكانات و خدماتي كه در اين مركز به دانشجويان ارائه مي شود توضيحاتي را ارائه نمودند. رياست محترم دانشگاه سپس به فعاليتهاي علمي و فرهنگي فوق برنامه كه توسط گروههاي فرهنگي انجام مي شود اشاره داشتند. ايشان بسيج دانشجويي، انجمنهاي علمي، كانون قرآن و عترت و كانون هلال احمر مركز دماوند را از تشكلهاي بسيار فعال دانشجويي دانسته و به دانشجويان جديدالورود عضويت در اين كانون ها را پيشنهاد كردند.
 

 
 

- سخنراني نماينده محترم نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه





حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي رضايي، نماينده محترم نهاد رهبري در دانشگاه پيام نور مركز دماوند در سخناني ضمن تشريح اهميت علم و جايگاه دانشگاه در رشد فرد و جامعه به بهره بردن از اوقات خوش دانشجويي جهت كسب علم و معرفت اشاره داشتند. ايشان همچنين در بخشي از سخنان خود به پيروي از سيره پيامبر اكرم (ص) در جهت رسيدن به قله هاي موفقيت  تاكيد نمودند و براي دانشجويان جديدالورود آرزوي موفقيت كردند.
 

- سخنراني معاونت محترم آموزشي دانشگاه : جناب آقاي دكتر ماني




آقاي دكتر ماني، معاون محترم آموزشي دانشگاه نيز ضمن خير مقدم گويي به دانشجويان جديدالورود به توضيح و تشريح نكات مهم آموزشي كه بيشتر از همه مورد سوال و ابهام دانشجويان قرار مي گيرد پرداختند. ايشان درخصوص چگونگي ورود به سايت گلستان، نحوه ي انتخاب واحد، رعايت پيش نياز، مهمان شدن و... توضيحاتي را در قالب يك پاورپوينت آموزشي ارائه نمودند. در پايان، كارشناسان آموزشي و مسئولين قسمتهاي مختلف دانشگاه كه دانشجويان با آنها ارتباط خواهند داشت، توسط ايشان معرفي شدند.
 
- اهداء جوائز و هدايا

 
در اين قسمت از برنامه به دانشجويان برتر دانشگاه در زمينه هاي علمي، فرهنگي و ورزشي جوائز و هدايايي اهدا گرديد.




1-       آقاي محمد حسن مصطفوي، دانشجوي رشته مهندسي فناوري اطلاعات -  نخبه كشوري و مخترع با ثبت بيش از 50 اختراع كه موفق به كسب مدال طلاي جهاني اختراعات كشور كره جنوبي و نيز مدال نقره مسابقات 2012  تايوان در شهريور ماه سال جاري شده اند.





2-      
 آقايان سعيد رودي، كسب مقام سوم تيمي در رشته فوتبال و علي اميني نجفي كه موفق به كسب مقام اول انفرادي در رشته شنا در پنجمين المپياد ورزشي دانشجويان كشور در تابستان سال جاري به ميزباني اروميه شده اند.




3-       تقدير از دانشجويان فعال انجمن هاي علمي


 
 


 

- اجراي تواشيح توسط گروه تواشيح آل ياسين دماوند


 
 
- سخنراني مسئول انجمن هاي علمي دانشگاه



 
آقاي ميثم هوشمند، دانشجوي رشته كامپيوتر و دبير انجمن هاي علمي دانشگاه ضمن معرفي و توضيح درخصوص فعاليت هاي انجمن و چگونگي عضويت در آن از دانشجويان علاقمند جهت حضور در فعاليت هاي انجمن هاي علمي رشته هاي مختلف دانشگاه دعوت به عمل آوردند.
 
 
- برپايي نمايشگاه دستاوردها و وسايل آزمايشگاهي انجمن علمي شيمي


 
 
- ديگر برنامه ها
 
_ پخش كليپ و پاورپوينت روند توسعه دانشگاه
_ كليپ گزارش و معرفي بسيج دانشجويي
_ اجراي دكلمه توسط خانم دژكام، دانشجوي رشته هنر
_ پخش بسته هاي فرهنگي شامل بروشور آئين نامه هاي آموزشي و فرهنگي دانشجويي، بروشور انجمن هاي علمي، اطلاع رساني در خصوص بسيج دانشجويي، بروشور فعاليت ها و آموزش كمك هاي اوليه توسط هلال احمر، اهداي خودكار با آرم دانشگاه.
_ پذيرايي ميان برنامه در مراسم
_ پذيرايي از دانشجويان به صرف ناهار در سلف سرويس دانشگاه
 
                                                                                                    
 
امور فرهنگي و روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز دماوند
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر