برگزیده ها
1398/10/30 دوشنبه
توجه: مهلت تا 15 بهمن 98 تمدید شد.
فراخوان ثبت نام تکمیل ظرفیت «پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)» مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

.


به اطلاع کلیه داوطلبان "پذیرش بدون آزمون" صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) در دانشگاه پیام نور می رساند؛

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در اطلاعیه مذکور را که لینک آن در ذیل این خبر درج شده، مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 28 آبان تا 30 دی ماه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.
توجه: طبق اعلام سازمان سنجش، مهلت مراجعه به دانشگاه و ثبت نام تا 15 بهمن 98 تمدید شد. 


نکته مهم 1:
داوطلبان گرامی، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و کارت اعتباری ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1398 ( به مبلغ 281000 ریال ) را به صورت اینترنتی خریداری و پرینت آن را هنگام مراجعه به دانشگاه ارائه نمایند.
توجه: برای ورود به سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش،
اینجا کلیک کنید


نکته مهم 2:
کلیه داوطلبان لازم است از پیش نویس تقاضانامه ثبت‌نام پرينت تهيه نموده، آن را تکمیل نموده و در هنگام مراجعه برای ثبت نام به واحد آموزش دانشگاه ارائه نمايند.
برای دریافت فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام (فایل pdf.)،
اینجا کلیک کنید


نکته مهم 3:
داوطلبان گرامی به منظور تسریع در امر ثبت نام در زمان مراجعه به دانشگاه، اسکن مدارک زیر ( با فرمت jpg. یا jpeg. و حجم هر تصویر کمتر از 200 کیلوبایت) را به همراه داشته باشند:
1- صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
2- پشت و روی کارت ملی
3- عکس پرسنلی
4- مدرک دیپلم (نظام 6-3-3) ، یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (نظام قدیم) ، یا مدرک کاردانی
5- رسید تاییدیه تحصیلی (رسید درخواست ارزش تحصیلی). توجه: برای دریافت این رسید باید ضمن به همراه داشتن کپی آخرین مدرک تحصیلی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (درخواست ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایید و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهید. کلیه داوطلبان حتماً نام ‌رشته و مرکز/واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.


نکته مهم 4:
داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 98 موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید(3-3-6)/ پیش دانشگاهی/ کاردانی می‌شوند مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم 99-98 می‌باشند.


نکته مهم 5:
کلیه متقاضیان مرد می‌بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.



کلیک کنید: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد پذيرش براي مرحله پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور،غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398



لیست رشته های دارای ظرفیت در پذیرش بدون آزمون سال 98 دانشگاه پیام نور مرکز دماوند



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر