برگزیده ها
1398/7/15 دوشنبه
حکم ریاست دکتر حیدر امیرپور ابلاغ شد
دکتر امیرپور: پذیرفته شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سال تحصیلی جدید

.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از پذیرفته شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در مرکز دماوند در سال  تحصیلی جدید خبر داد.

دکتر حیدر امیرپور در حاشیه ثبت نام ورودی‌های جدید این مرکز اظهار داشت: حدود ۱۰۰۰ نفر از طریق آزمون سراسری سال جاری به این مرکز راه یافته‌اند که پیش بینی می‌کنیم بیش از ۶۰ درصد این آمار برای ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی مراجعه نمایند.

وی افزود: همچنین پیش بینی می‌شود همین تعداد از طریق ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در این مرکز مشغول به تحصیل شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های ویژه  برای ایام ثبت‌نام خبر داد و گفت: در ستاد جذب و ثبت نام، تدابیر خاصی جهت استقبال از پذیرفته شدگان و خانواده‌های ایشان و انجام مراحل ثبت نام اتخاذ شده است.

دکتر امیرپور گفت: برنامه‌هایی نظیر برپایی میز خدمت در آستانه ورود مراجعین برای راهنمایی و هدایت ایشان، تهیه بسته‌های فرهنگی آموزشی شامل آیین نامه‌ها و نکات مهم و مورد نیاز دانشجویان، هماهنگی با مینی بوس‌رانی جهت تسهیل و نظم بیشتر در ایاب و ذهاب دانشجویان و خانواده‌های ایشان، ارائه خدماتی نظیر کپی و اسکن مدارک به‌صورت رایگان، هدایت و راهنمایی دانشجویان جهت تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی و… از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات مالی نظیر وام صندوق رفاه، تفاهم‌نامه متمرکز دانشگاه با بانک‌های مهر ایران و انصار که از این طریق شرایط بسیار خوبی برای پرداخت شهریه دانشجویان فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ادامه داد: در اواخر مهرماه و در آبان‌ماه ثبت‌نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه نیز آغاز می‌گردد که علاقمندان می‌توانند در ۱۰ رشته گرایش کارشناسی ارشد این مرکز به تحصیل بپردازند.

دکتر امیرپور عنوان کرد: در راستای ساماندهی و آمادگی دانشگاه، مسیر سردرب اصلی مرکز در ضلع شرقی دانشگاه (مسیر شهرک آویشن) در چند روز آتی به بهره‌برداری خواهد رسید که لازم است در اینجا از مساعدت و همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر به عمل آید.

گفتنی است حکم ریاست دکتر حیدر امیرپور در هفته جاری توسط ریاست عالی دانشگاه پیام نور ابلاغ گردید. ایشان از شهریور سال گذشته به‌عنوان سرپرست در مرکز دماوند آغاز به کار کرد که حکم ریاست وی در هفته جاری از سوی دکتر محمدرضا زمانی؛ رئیس دانشگاه پیام نور ابلاغ گردید.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر