برگزیده ها
1398/4/13 پنجشنبه
با حضور بیش از 1100 داوطلب
آزمون سراسری سال 98 در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار می شود.

.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از شرکت ۱۱۰۰ داوطلب از شهرستان دماوند در آزمون سراسری سال ۹۸ خبر داد.

دکتر حیدر امیرپور در این رابطه اظهار داشت: قریب به ۱۰ دوره آزمون سراسری تاکنون در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شده است و امسال با تدابیر اتخاذ شده برگزاری آزمون شهرستان دماوند با کیفیت هرچه بهتر انجام خواهد شد.
 


 


وی با بیان اینکه که در مجموع پذیرای ۶۴۸ نفر داوطلب خانم و ۴۱۳ نفر آقا در این دو روز هستیم، گفت: صبح پنجشنبه آزمون گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی با شرکت ۵۰۲ داوطلب، عصر پنجشنبه گروه آزمایشی هنر با شرکت ۱۰۳ داوطلب، صبح جمعه گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۳۳۲ داوطلب و عصر جمعه آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با شرکت ۱۲۵ داوطلب برگزار می‌شود.

 


 


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ادامه داد: تدابیر خاص امنیتی و پشتیبانی به‌منظور تأمین هرچه بهتر کنکور امسال اتخاذ گردیده است. همچنین بابت پذیرایی و محل استقرار مناسب برای خانواده‌های محترم همراه داوطلبین نیز تصمیمات خاصی در ستاد برگزاری آزمون اتخاذ شده است.




 

دکتر امیرپور خاطرنشان کرد: امسال در حاشیه برگزاری آزمون، میز مشاوره و ارائه اطلاعات درخصوص ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور استقرار خواهد داشت و کارشناسان مربوطه به تبیین و ارائه اطلاعات لازم در خصوص انتخاب رشته و پذیرش بدون آزمون می‌پردازند.

 


 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه تاکید کرد که مهلت ثبت‌نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه تا نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان به ورود به عرصه آموزش عالی می‌توانند در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با تنوع بیش از ۶۰ رشته گرایش در مقطع کارشناسی و مزایا و تسهیلات ویژه مشغول به تحصیل شوند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر