برگزیده ها
1398/4/12 چهارشنبه
نشست استانی دانشگاه پیام نور استان تهران در دماوند برگزار شد
روسا و مدیران دانشگاه پیام نور استان تهران با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.

.


نشست استانی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور ریاست و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان تهران و نیز روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در روز سه شنبه 11 تیرماه 98 در دماوند برگزار شد.

در آغاز این نشست، مدیران و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند. طی این دیدار، دکتر بخشی خانیکی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گزارش مختصر واجمالی از وضعیت کنونی دانشگاه و مراکز و واحدهای سطح استان ارائه نمود و گفت: دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از مراکز قدیمی و مهم ما در استان تهران است که امروز میزبان نشست استانی روسای سطح استان می باشد.

در ادامه حضرت آیت الله جوادی آملی با ابراز خرسندی از پیشرفت و توسعه دانشگاه، ضمن دعای خیر برای اساتید، دانشجویان و مسئولان دانشگاه پیام نور آرزوی موفقیت روزافزون نمود.

در سومین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر بخشی خانیکی در ابتدای جلسه از همه مراکز و واحدها بابت برگزاری مطلوب و شایسته آزمونهای نیمسال دوم 98-97 تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست که با حضور دکتر علم الهدی؛ رئیس هیات عالی انتظامی اعضای علمی دانشگاه پیام نور برگزار شد، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به تخلفات اعضای هیات علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فرهنگی در مراکز و واحدها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین موضوع مشاوره دانشجویی نیز به عنوان یکی از مهمترین مباحث مربوط به حوزه ی دانشجویی مورد بحث در جلسه بود که اعضای جلسه دیدگاههای خود را در این رابطه بیان نمودند.

سپس در رابطه با موضوع درآمدزایی و اهتمام ویژه مراکز نسبت به انجام تعهدات خود در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه موضوع جذب و پذیرش دانشجو و لزوم برنامه ریزی و ارائه راهکارهای خلاقانه بابت پذیرش دانشجویان جدید مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین افتتاح دفتر مشاوره دانشگاه پیام نور مرکز دماوند توسط دکتر بخشی خانیکی ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از دیگر برنامه های این نشست استانی بود.

 











 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر