برگزیده ها
1397/8/10 پنجشنبه
بیانیه مشترک دانشگاهیان شهرستان دماوند به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (تاریخ درج خبر: 10/8/97)

.

بسم الله الرحمن الرحیم


13 آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.
[ بیانات مقام معظم رهبری (دام ظله) در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان، ۱۲ آبان ۸۹]



واقعه ۱۳ آبان که برخاسته از روحیه حق طلبی، عدالت خواهی و مطالبه گری نسل جوان دانشجو و دانش آموز است برگ زرینی است از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی که مایه مباهات و افتخار ملت غیور ایران گشت. 
رویدادی بزرگ که در آن جوانان دانشجو و دانش آموزان پرشور و باایمان و پیرو خط رهبر و ولایت، استبداد و بیدادگری دشمن را برنتافتند و در حرکتی انقلابی لانه جاسوسی و بساط شیطانی آمریکا و متحدانش را درهم نوردیدند.

 اینک ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای شهرستان دماوند، همگام و همصدا با دانشگاهیان سراسر کشور وملت غیور ایران ؛
[در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی] با شور و شعور برخاسته از نهصت حسینی، بار دیگر در صحنه ی یوم الله ۱۳ آبان حاضر شده و فریاد استکبارستیزی و حق طلبی خود را به گوش جهانیان می رسانیم. 

ما دانشگاهیان بعنوان نسل بیدار و آگاه انقلاب مجدانه از دولتمردان و خادمان نظام و ملت میخواهیم با اطاعت از فرامین و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله ) و اتحاد و یکدلی، سد محکمی در مقابل نفوذ بیگانگان و دشمنان ساخته و با اعتماد به جوانان متعهد و مومن انقلابی مسیر استقلال و رهایی از وابستگی به بیگانه را طی نمایند. و بدانند ما تا آخرین نفس درپای اهداف والا و آرمانهای نورانی امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهیم ماند.

دشمنان کوردل و زبون ملت ایران خصوصا آمریکا، اسرائیل و متحدانشان بدانند که تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادیِ آنان هیچ خللی در سد  عظیم و دشمن شکن مردم ما وارد نخواهد کرد و آنان را در راه هدف خود مصمم تر خواهد ساخت.

جاوید باد میهن بزرگ اسلامی و 
مرگ بر آمریکا / مرگ بر اسرائیل 

_________________________________________________
دانشگاهیان شهرستان دماوند
دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن/ دانشگاه علمی کاربردی دماوند/ دانشگاه ارشاد دماوند/ دانشکده کشاورزی آیینه ورزان دماوند

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر