برگزیده ها
1396/3/31 چهارشنبه
دکتر مهدی یدالهی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از اقشار مختلف مردم بویژه دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 31/3/96)

.

 

« بسمه تعالی »





روز قدس، روز اسلام است 
     (امام خمینی «ره»)


ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی؛

دانشجویان و دانشگاهیان فهیم و فرهیخته؛

روز قدس، این یادگار پیر مُراد و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راه است. روزی که فریاد استکبار ستیزی و استقلال طلبی نه تنها از سرزمین های اشغالی و قدس شریف، بلکه از تمام ممالک تحت ظلم و جور برمی خیزد و قدس عزیز، نماد این مظلومیت تاریخی است.

امروز که چهره ی منفور حامیان تروریسم جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل جنایتکار و مزدوران حقیرشان رژیمهای منحوس آل خلیفه و آل سعود و همچنین داعش و تکفیری های خونریز در قتل عام مسلمانان بی گناه در منطقه بیش از پیش نمایان گردیده است؛ وظیفه ی بیداری و هوشیاری و آگاهی رسانی ما نیز سنگین تر و حساس تر از قبل خواهد بود. خصوصا اینکه در همین ایام ماه مبارک رمضان، نیروهای پست و حقیر داعش اقدام به انجام عملیات تروریستی در کشور (تهران) و به شهادت رساندن جمعی از مردم روزه دار و بی گناه نمودند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز، از ملت غیور و همیشه در صحنه خصوصا قشر فهیم و فرهیخته ی دانشگاهی، دعوت می نمایم تا با حضور گسترده و سرشار از بصیرت خویش در صحنه ی راهپیمایی روز قدس، بار دیگر مراتب نفرت و انزجار خود را از تروریسم جهانی و حامیان جنایتکار آن و صهیونیسم غاصب ابراز نموده و به جهانیان اعلام نمائیم که طبق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب « این اقدامات و ترقه بازیهای بچه گانه » نه تنها خللی در عزم راسخ  ملت سرافراز ایران اسلامی وارد نخواهد ساخت، بلکه باعث اتحاد و همدلی بیشتر در راه مبارزه با صهیونیسم و تروریسم جهانی خواهد شد و به فضل خداوند متعال به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال اسرائیل  غاصب خواهیم بود؛ ان شاء الله.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر