برگزیده ها
1396/1/28 دوشنبه
دکتر یدالهی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند دیدار کرد (تاریخ درج خبر: 28/1/96)

.


دکتر مهدی یدالهی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز دوشنبه 28 فروردین ماه با رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند دیدار و گفتگو کرد.






در این دیدار که با حضور معاون آموزشی، مدیر فرهنگی دانشجویی و مدیر آزمایشگاههای دانشگاه پیام نور مرکز دماوند انجام شد، دکتر یدالهی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته معلم، بر ادامه تعاملات سازنده بین دانشگاه پیام نور و اداره آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: قبل از برعهده گرفتن ریاست دانشگاه پیام نور، در برگزاری همایش ها و سمینارهای علمی از جمله برگزاری یک دوره کارگاه یک روزه مقاله نویسی، همایش محیط زیست و... به عنوان دبیر علمی برنامه با آموزش و پرورش همکاری داشته و امیدواریم این همکاری ها در سطح بیشتر و بالاتری ادامه یابد تا دانشگاه و آموزش و پرورش بتوانند از ظرفیت های موجود در پیشبرد اهداف علمی آموزشی یکدیگر بهره مند گردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین با برشمردن مزایای تحصیل دانشجویان در دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد؛ دانشگاه پیام نور آماده ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشجویان برای بازشناسی بیشتر رشته های تحصیلی و آینده علمی و شغلی آن در دانشگاه توسط اعضاء علمی و کارشناسان و مشاوران خبره ی آموزشی می باشد.






رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهاد دانشگاه در خصوص ارتقاء سطح همکاریها گفت: می توان مانند دیگر مراکز علمی آموزشی در قالب تفاهم نامه، همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی فی مابین را ارتقا داد و این امر هم به نفع دو طرف خواهد بود و هم برای ارتقاء و پویایی بیشتر سطح علمی منطقه و شهرستان مفید است.
 
مهرداد پورفتحی، رئیس آموزش و پرورش دماوند با تاکید بر تقویت و توسعه رشته های علوم انسانی در کنار رشته های فنی، بر گسترش رشته های علوم تربیتی، مخصوصا در گرایش های آموزش پیش دبستانی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی در منطقه تاکید کرد و گفت: این رشته ها در حال حاضر زیرساختهای آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش را شکل می دهد و خیلی خوب است که اساتید مربوط به این رشته ها از کسانی باشند که در زمینه آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در آموزش و پرورش تجربه داشته اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند همچنین از امکانات و تجهیزات علمی، رفاهی و ورزشی این اداره در سطح شهرستان یاد کرد که می تواند بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش آموزان و جویندگان علم و دانش باشد.





در پایان این دیدار، لوح تقدیری به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، توسط ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به ریاست اداره آموزش و پرورش دماوند اهدا گردید.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر