برگزیده ها
1395/11/20 چهارشنبه
دکتر مهدی یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند طی پیامی از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 20/11/95)

.



« بسم الله الرحمن الرحیم »

« والفجر، و لیال عشر »

ملت فهیم، شریف و شهیدپرور ایران اسلامی؛ 22 بهمن ماه روز پیروزی حق علیه باطل و روز غلبه نور بر ظلمت و تاریکی است. حادثه ای عظیم که برخاسته از شور و شعور انقلابی و بصیرت مردان و زنان این مرز و بوم است. ملتی که روح خدایی و آزادگی را در سیما، منش و سیرت پیر مراد خویش مجسم دیدند و دل و جان را به رهبری آن امام  عزیز سپردند و حماسه ای تاریخی رقم زدند.

22 بهمن امسال که با شهادت سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن گردیده است می بایست صحنه ی بروز و ظهور بینش علوی، بصیرت زهرایی و شور حسینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه بویژه دانشگاهیان، این قشر بیدار و آگاه جامعه باشد.

به امید خداوند تعالی همگی با هم با حضور گسترده و سرشار از بصیرت، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ابرقدرتها خصوصا آمریکای جنایتکار می کوبیم و به جهانیان ثابت می کنیم ملت ایران همان ملت پدیدآورنده انقلاب اسلامی و مردان و زنان مقاوم و دلیر صحنه دفاع مقدس هستند که ضمن محکوم کردن اقدامات و تصمیمات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا در اعمال محدودیت برای کشورهای مسلمان از جمله ایران در ورود به آمریکا به او و دیگر حکومتهای مستبد و خودکامه با صدای بلند اعلام می کنند؛ اسلام همواره پیروز است و کفر و ظلم نابودشدنی است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، از تمام اقشار مردم خصوصا قشر بیدار و بصیر دانشگاهی کشور برای خلق حماسه ای دیگر و حضور در صحنه 22 بهمن سال 95 دعوت می نمایم.

همواره پایدار، پیروز و سربلند باشید.

مهدی یدالهی
20/11/95

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر