برگزیده ها
1395/11/20 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاهیان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 20/11/95)

.


دکتر رستمی ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دانشگاهیان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در پیام ایشان چنین آمده است:

22 بهمن یادآور شکوه حضور و وحدت یکپارچه ملت بزرگ ایران برای درهم شکستن اهریمن زمان خود بود و مردم شریف ایران نشان دادند اراده ملت تحت یک رهبری واحد پیروز بر هر اندیشه ای است.

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران صحنه ایثار و از خود گذشتگی همه اقشار بود و در این میان دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته کشور نقش بسزایی در آگاهی بخشی مردم داشته و با تببین مواضع انقلاب در کنار روحانیت معزز بسیار تاثیرگذار بودند.
دانشجویان و دانشگاهیان نشان داده اند که هر کجا که لازم باشد با ایمان و اراده قوی در راه مبارزه با ظلم و دفاع از آزادی در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد احدی در خصوص کشور عزیزمان ایران، کج فکری نماید.

در حال حاضر و در 22 بهمن سال 95 با توجه به حساسیت های کنونی و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار دیگر با حضور در کنار سایر اقشار به جهانیان نشان خواهند داد که ملت ما استوار و با تکیه بر اصول اساسی و اسلامی، ذره ای از حقوق خود دست نخواهد کشید و با تکیه بر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی آماده است با تعامل ویژه و بر اساس منافع ملی زمینه ایجاد دنیای عاری از خشونت را فراهم نماید، اما اگر کشوری بخواهد کوچکترین تعرضی به این آب و خاک داشته باشد بدون شک با اراده پولادین این ملت روبرو خواهد شد.

اینجانب  نیز به نوبه خود از همه اقشار به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت نموده و اطمینان دارم امسال نیز مانند سالیان گذشته خیابانهای جای جای میهن اسلامی مان به صحنه اقتدار کشور عزیزمان تبدیل خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر