برگزیده ها
1395/11/12 سه‌شنبه
پیام دکتر مهدی یدالهی؛ ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی (تاریخ درج خبر: 12/11/95)

.


بسمه تعالی

ایام الله دهه ی مبارک فجر، یادآور تلاطم شور و شعور انقلابی مردم فهیم ایران اسلامیست که پس از تحمل سالیان مدید ظلم و ستمشاهی و خفقان فکری و اجتماعی حاکم برجامعه، به ندای مقتدا و امام خویش لبیک گفته و با حضور و جانفشانی خویش  انقلاب اسلامی را رقم زدند. این جانفشانی، رشادت، همت والا و غیرت، منحصر به مردمان کهن بوم و بر ایران است و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، حضور در جبهه های حق علیه باطل و خلق حماسه های بی بدیل در تاریخ و در ادامه آن حفظ و حراست از نهال نوپای انقلاب از گزند آسیب ها، خیانت ها، توطئه های دشمنان و کوردلان در بحرانهای حساس مقاطع گوناگون در طول بیش از سی و هفت سال صحنه هائی از آن افتخارات است. به عنوان نزدیکترین مصداق عینی و بارز آن رشادت، ایثار و شهادت طلبی آتش نشانان قهرمان در حادثه فروریختن ساختمان در تهران را می توان یاد نمود. روحیه ای که برخاسته از نهضت انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس است.

رسالت خطیر و سنگین امروز ما دانشگاهیان، حفظ و نشر این ارزشهای والا و مقدس است که با هزینه ی جان و مال مردم همین سرزمین به دست ما رسیده است.

امروز ضمن تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره)، با پیش روی قرار دادن منویات رهبر عظیم الشان انقلاب؛ حضرت ایت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته)، تمام هم و غم خویش را بر توسعه و تعالی انقلابمان متمرکز می کنیم. گام بزرگی که امروز می توان در جهت دستیابی به آرمانهای انقلاب برداشت،  تحقق اقتصاد مقاومتی است که برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی ماست  و ما در سنگر علم و دانش می توانیم زمینه ساز این امر بزرگ باشیم.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت ایام الله دهه ی مبارک فجر به شما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، توفیق گام نهادن در راه امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر