برگزیده ها
1395/9/21 یکشنبه
اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور سراسر کشور (گرامیداشت روز دانشجو) به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 21/9/95)

.




هشت نفر برتر نخستین دوره مسابقات کشوری پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور به میزبانی شهرستان دماوند اعلام شدند و در مراسمی با حضور مسئولان از آنها تجلیل به عمل آمد.

عبدالمهدی نصیرزاده، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات کشوری پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور از هفدهم تا هجدهم آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.






وی افزود: در این دوره از مسابقات هشت نفر برتر آن مشخص شدند و دلیل اینکه ما شهر دماوند را برای این دوره از مسابقات انتخاب کردیم به علت پتانسیل بالای موجود در این مرکز دانشگاهی بود.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد: خوشبختانه میزبانی بسیار خوبی در دانشگاه پیام نور دماوند صورت گرفت و کلیه مربی‎ها، سرپرست‎ها و داوران ابراز رضایت کامل داشتند.

نصیرزاده ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ نفر مربی، سرپرست و ورزشکار از ۱۳ استان در سطح کشور حضور داشتند؛ اگرچه تعداد شرکت کنندگان ما کم بودند، ولی مسابقات از نظر کیفی به خوبی برگزار گردید.

وی گفت: همچنین دومین مرحله این دوره از مسابقات با رقابت در بین موسسات آموزش عالی سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار می شود.


مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بالایی که در شهرستان دماوند شاهد آن بودیم، در نظر داریم که مسابقات قهرمانی موسسات آموزش عالی کشور را در همین این شهرستان برگزار کنیم.


مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: البته در این خصوص طبق بحث و تبادل‌نظر با کمیته فنی مسابقات انجام گرفت که باید از نظر شرایط جوی مناسب باشند و آنها هم نسبت به برگزاری مجدد مسابقات در شهرستان دماوند نظر مثبتی داشتند.


نصیرزاده به اعلام اسامی نفرات برگزیده نخستین دوره مسابقات کشوری پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات جواد امیدیان از دانشگاه پیام نور لرستان در وزن ۵۹ کیلوگرم، پوریا مرادی از دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در وزن ۶۶ کیلوگرم، شهریار خلقی از دانشگاه پیام نور استان فارس در وزن ۷۴ کیلوگرم، صادق صالحی از دانشگاه پیام نور استان چهار محال بختیاری در وزن ۸۳، فرهاد خدا ویسی از دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در وزن ۹۳ کیلوگرم، احمد اکبری از دانشگاه پیام نور استان تهران در وزن ۱۰۵ کیلوگرم، حسین سلطان میرزایی از دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم، پیام صاحبی دانشگاه پیام نور استان خراسان در وزن +۱۲۰ کیلوگرم توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، رکورد دانشجویان جهان در وزن ۸۳ کیلوگرم توسط صادق صالحی شکسته شد و پنج کیلوگرم ارتقاء پیدا کرد.


برای مشاهده گزارش (pdf.) کامل و تصویری و جزئیات نتایج مسابقات، اینجا کلیک کنید...


برای مشاهده گزارش تصویری مسابقات نیز اینجا کلیک کنید...




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر