برگزیده ها
1395/8/25 سه‌شنبه
مسابقه کتابخوانی کانون بینش نو با شرکت اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 25/8/95)

.



به مناسبت 24 آبان ماه؛ روز کتاب و کتابخوانی، کانون بینش نو دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب (پدر، عشق و پسر از سید مهدی شجاعی) نمود که با استقبال خوب دانشجویان، اساتید و کارکنان مواجه شد.
 

قبل از آغاز بخش مسابقه، آقای دکتر مهدی علمداری، ادیب و شاعر ارجمند و از اساتید پیشکسوت شهرستان دماوند در رشته زبان و ادبیات فارسی، پیرامون نقش مطالعه در زندگی انسانها مطالبی را برای حاضرین بیان نمودند.


دکتر علمداری ضمن اظهار تاسف از سرانه ی بسیار کم مطالعه در ایران گفت: پیشرفت و توسعه ی هر ملتی در گرو دانش، اطلاعات و دانایی آن ملت است و طبیعی است در کشوری که مطالعه و کتابخوانی جزء مسائل اصلی زندگی و از محوری ترین امور در برنامه زندگی شخصی افراد باشد، آن کشور و آن ملت، راه پیشرفت و تعالی را سریعتر خواهد پیمود.







دکتر علمداری با اشاره به وجود وسایل ارتباط جمعی پیشرفته امروزی و سرعت گسترش و توسعه ی فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و... خاطرنشان کرد: درست است که این پیشرفت ها نقش مهمی در سرعت بخشیدن به تبادل اطلاعات و اخبار دارد و بسیاری از شئونات زندگی امروزی را تحت تاثیر خود قرار داده است ولی با این وجود باز هم باید اقرار کرد که مطالعه و کتابخوانی همچنان نقش اساسی و زیرساختی در پویایی زندگی بشری داشته، دارد و خواهد داشت.







در این برنامه و پس از برگزاری مسابقه کتابخوانی، یک جلد «صحیفه ی سجادیه» همراه با هدایایی به عنوان یادبود این روز به تمامی حاضرین اهداء گردید.

گفتنی است این برنامه سومین دوره مسابقه کتابخوانی است که توسط کانون بینش نو دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز 24 آبان ماه برگزار می گردد.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر