برگزیده ها
1395/8/12 چهارشنبه
پیام ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت فرارسیدن 13 آبان؛ روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (تاریخ درج خبر: 12/8/95)

.


دکتر رستمی ابوسعیدی، ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت فرارسیدن 13 آبان پیامی صادر کرد.


متن پیام بدین شرح است:


بار دیگر سالروز 13 آبان، تداعی گر رویداد عظیم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزان اسکتبار ستیز پیرو خط امام (ره) است. دانشجویانی که توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در سراسر جهان طنین انداز کنند.


حماسه سیزده آبان نمونه کامل وحدت کلمه بین جوانان دانشجو و دانش آموز بود. وحدت و انسجامی که امروز نیز در تمامی عرصه ها و به ویژه در سنگرهای علم و دانش از سوی جوانان شاهد هستیم و خوشبختانه طی سال های پس از انقلاب با پیشرفت چشمگیر در عرصه های سیاسی، علمی، پژوهشی و فرهنگی ضمن حفظ ارزش های انقلاب، توانستیم روحیه استقلال طلبی، خودباوری و ظلم ستیزی را به جهانیان ثابت نماییم.


اینجانب ضمن تکریم رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در این روز بزرگ، اعلام می نمایم که دانشگاهیان پیام نور همگام با دیگر دانشگاهیان و اقشار مردم همچون گذشته، در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر