برگزیده ها
1395/5/18 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری سال 95 خبر داد (تاریخ درج خبر: 18/5/95)

.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری سال 95 خبر داد و گفت:
پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری انجام می گردد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org   ثبت نام نمایند.

دکتر مهدی یدالهی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه در ایام انتخاب رشته داوطلبین انجام می گردد و کلیه داوطلبین و علاقمندان ورود به دانشگاه پیام نور می توانند از طریق ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند.

وی خاطر نشان کرد: براساس آنچه که سازمان سنجش اعلام کرده است نتایج کنکور سراسری از ۱۸ تا ۲۰ مرداد اعلام خواهد شد و سه روز پس از آن امکان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور فراهم می شود و دفترچه ثبت نام بدون آزمون همزمان با اعلام نتایج و شروع انتخاب رشته در پایگاه سازمان سنجش قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اشاره به پیشرفت و توسعه ی کمی و کیفی دانشگاه در سالهای اخیر گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر با بهره گیری از مدرن ترین شیوه های آموزش مجازی، بزرگترین دانشگاه کشور در این زمینه است.

دکتر یدالهی همچنین افزود: بسترهای مناسب برای جذب بیش از پیش داوطلبین آزمون سراسری سال 95 در دانشگاه پیام نور با ارائه امکانات پیشرفته علمی آموزشی و ارتقاء زیرساختهای آموزش مجازی و الکترونیکی نظیر سامانه آموزش الکترونیکی، موبایل بوک، IPTV و بسته های آموزشی که نیاز دانشجویان را به حضور فیزیکی در کلاس درس می کاهد، ایجاد شده است.

دکتر یداللهی با اشاره به تعامل سازنده بین مسئولین شهری شهرستان و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که در آستانه ایام انتخاب رشته و سال جدید تحصیلی، دانشگاه را از هر لحاظ آماده پذیرایی از دانشجویان نماییم.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر