برگزیده ها
1395/4/13 یکشنبه
ایجاد بسترهای مناسب برای جذب بیش از پیش داوطلبین آزمون سراسری سال 95 در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با ارائه امکانات پیشرفته علمی آموزشی و ارتقاء زیرساختهای آموزش مجازی و الکترونیکی (تاریخ درج خبر: 13/4/95)

.


دکتر مهدی یداللهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند درحاشیه بازدید معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور از این مرکز گفت: بسترهای مناسب برای جذب بیش از پیش داوطلبین آزمون سراسری سال 95 در دانشگاه پیام نور با ارائه امکانات پیشرفته علمی آموزشی و ارتقاء زیرساختهای آموزش مجازی و الکترونیکی نظیر سامانه آموزش الکترونیک، موبایل بوک، IPTV و بسته های آموزشی که نیاز دانشجویان را به حضور فیزیکی در کلاس درس می کاهد، ایجاد شده است.

دکتر یداللهی با اشاره به تعامل سازنده بین مسئولین شهری شهرستان و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که در آستانه ایام انتخاب رشته و سال جدید تحصیلی، دانشگاه را از هر لحاظ آماده پذیرایی از دانشجویان نماییم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در 24و 25 تیرماه سال جاری گفت: از هم اکنون تمهیدات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری در شهرستان و در حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور اندیشیده شده است و حوزه ی آزمون کنکور سراسری شهرستان دماوند از هر نظر آماده پذیرایی از داوطلبان می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند درخصوص فعالیتهای فرهنگی این مرکز نیز اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد شورای فرهنگی و ستاد مهر از هم اکنون آماده ارائه خدمات فرهنگی در سال تحصیلی جدید خواهیم شد و سعی ما در مسیر تحقق برنامه زمان بندی و تقویم فرهنگی دانشگاه است.

دکتر یداللهی افزود: در این مسیر از همفکری و همکاری گروههای فرهنگی دانشگاه مانند بسیج دانشجویی، انجمنهای علمی و کانون های فرهنگی بهره مند خواهیم شد.

ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد که با تصویب رشته های درخواستی کارشناسی ارشد در دفتر گسترش وزارت علوم در نیمسال جدید تحصیلی شاهد جذب دانشجویان بیشتری در مقطع تحصیلات تکمیلی در این مرکز باشیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر