برگزیده ها
1395/2/19 یکشنبه
همزمان با جشن مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، آیین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 19/2/95)

.



همزمان با جشن مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و به مناسبت ایام هفته گرامیداشت مقام معلم، آیین گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.





رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در راستای بهره‌گیری از مجرب‌ترین استادان در راه ارتقای سطح علمی دانشجویان تلاش می‌کند.





دکتر مهدی یداللهی ضمن ارائه گزارش مختصری از روند فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و عمرانی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خاطرنشان کرد: با حساسیت و دقت نظر خاصی که در بحث گزینش و تأیید صلاحیت‌های علمی و عمومی دانشگاه به کار گرفته می‌شود و همچنین استفاده از تجربه کاری و سطح مطلوب علمی استادان مشغول به تدریس در این مرکز می‌توان به جرأت گفت از بهترین مراکز استان تهران در زمینه جذب استادان مجرب هستیم.





معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند نیز ضمن تبریک ایام هفته معلم و گرامیداشت مقام استاد اظهار کرد: دانشجویان و استادان باید با استفاده از ظرفیت‌های بالای دانشگاه در راه تحقق شعار امسال یعنی «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» تلاش کنند.

دکتر علمداری، یکی استادان پیشکسوت شهرستان دماوند نیز در این برنامه ضمن اشاره به مقام والای استاد و اهمیت نقش معلم در زندگی فردی و اجتماعی یک ملت، به جایگاه خطیر و حساس معلم در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: در ادبیات کهن ایران‌زمین همواره از استاد و معلم با عناوینی چون چراغ راه، پیر راه و راهنما یادشده و باید این موضوع را دریافت که معلم و استاد نیز ازجمله کسانی هستند که در مسیر زندگی ما حق ولایت بر گردن‌مان دارند.









در ادامه این مراسم از 25 نفر از استادان برتر دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.










همچنین شعرخوانی آقای مرتضی اسداللهی (صابر)، از شاعران صاحب‌نام شهرستان دماوند و تجلیل از استادان حاضر در این مراسم نیز از برنامه‌های این آیین گرامیداشت بود.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر