برگزیده ها
1394/12/5 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی از جامعه دانشگاهیان به ویژه دانشگاهیان پیام نور برای شرکت پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه 94 دعوت کرد (تاریخ درج خبر: 5/12/94)

.


رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی از جامعه دانشگاهیان به ویژه دانشگاهیان پیام نور خواست با حضور پرشور در انتخابات، همدلی و همزبانی را به منصه ظهور برسانند.


در متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی آمده است:


انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت و حضور حداکثری در این امر خطیر نشان از هوش بالای سیاسی یک جامعه و آگاهی آنها بر نقش تاثیرگذار هر فرد در سرنوشت کشور دارد.


هفتم اسفندماه، روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.


بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی و اسلامی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.


دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور نیز همگام با دیگر اقشار جامعه، ضمن پیروی از توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات و جهت پاسداشت و تداوم سیاست ها و خدمات دولت محترم تدبیر و امید در بهبود رفاه اقتصادی و به ثمر نشاندن توافق هسته ای و در صحنه انتخابات و انتخاب اصلح حضور پرشور خواهد داشت.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر