برگزیده ها
1394/10/19 شنبه
بازدید معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 19/10/94)

.


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به همراهی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز پنجشنبه 17 دی ماه از طرح‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بازدید کردند.

مسئولان دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از پروژه‌های دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با توجه به برگزاری امتحانات نیمسال نخست، از حوزه آزمون و روند برگزاری آزمون‌ها نیز بازدید به عمل آوردند.







در این بازدید، مدیران و مسئولان دانشگاه پیام نور از همکاری نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس و شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند که نسبت به مسائل دانشگاه دغدغه دارند و پیگیر ارتقای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه هستند، تقدیر کردند.

مسئولان دانشگاه پیام نور و شهرستان دماوند از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، ساختمان اداری و آموزشی، ساختمان فرهنگی، سالن ورزشی و ... بازدید کردند و در جریان پیشرفت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و به خصوص عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند قرار گرفتند.
 




معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور: امروز دانشگاه پیام نور با شعار آموزشی «برای همه، همه‌جا و همه وقت با کیفیت‌بخشی » در راستای ارائه خدمات علمی، آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کند.


دکتر فیصل حسنی در جریان بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اظهار کرد: امروز دانشگاه پیام نور با شعار آموزشی «برای همه، همه‌جا و همه وقت با کیفیت‌بخشی» در راستای ارائه خدمات علمی، آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در این زمینه، توانسته با کمترین هزینه ممکن در کشور باعث جلب توجه و رضایت‌مندی دانشجویان شود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: نتیجه و خروجی این بستر مناسب علمی فرهنگی در کشور را می‌توان در آمار بالای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد و مقاطع بالای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشاهده کرد.

دکتر حسنی کسب مقام‌های گوناگون علمی و فرهنگی در المپیادها، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ملی و بین‌المللی، کسب مقام‌های متنوع و متعدد در زمینه ورزشی در سطح کشور و جهان و حضور دانشجویان و استادان در عرصه‌های علمی و فرهنگی داخلی و خارجی، توسعه و گسترش فضاهای علمی آموزشی و تجهیز مراکز و واحدهای به امکانات پیشرفته روز را از افتخارات دانشگاه پیام نور دانست.

وی ادامه داد: تسهیل در امر آموزش و ارائه خدمات آموزشی، توسعه نشریات، وب‌سایت‌ها و سامانه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی، راه‌اندازی و گسترش مراکز رشد و ارتباط با صنعت و کارآفرینی و پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی از توفیقات دیگری است که به لطف خداوند متعال و زحمت و تلاش‌های مسئولان، دانشجویان، استادان و کارکنان در سال‌های اخیر در دانشگاه پیام نور به دست آمده است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور بیان کرد: تمام این افتخارات از پویایی، شکوفایی و چشم‌انداز روشن و نویدبخش این دانشگاه در مسیر رشد و پیشرفت آموزش عالی کشور حکایت دارد؛ در بخش رفاهی نیز برای کارکنان این دانشگاه برنامه‌ریزی و اهداف خاصی پیش‌بینی شده است.

دکتر حسنی ارتقای سطح بیمه تکمیلی و ارائه آن در دو بسته خدماتی با امکانات خاص، انعقاد قرارداد با مجتمع‌های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی سراسر کشور همچون اقامتگاه مناسب در مشهد مقدس، توجه ویژه به بحث ورزش و سلامت و برنامه‌ریزی در مراکز و واحدها برای این منظور و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از برنامه‌هایی بوده که برای کارمندان دانشگاه پیام‌نور پیش‌بینی شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش فراوان خیرانی که در پیشرفت و توسعه ساختمان دانشگاه پیام نور در آبعلی نقش به‌سزایی داشتند، بیان کرد: حضور و مشارکت خیران در کنار مسئولان همواره به عنوان پشتوانه و بال پرواز دانشگاه برای صعود به قله‌های پیشرفت است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: این دانشگاه ضمن شکرگزاری این نعمت ارزشمند، سعی در هموار کردن مسیر و برنامه‌ریزی برای جلب توجه و جذب مشارکت خیران را دارد.






 
افتتاح فاز نخست ساختمان فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تا دهه فجر
 

دکتر فیصل حسنی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اظهار کرد: به طور مکرر پیگیر اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور در سطح مراکز و واحدهای این دانشگاه در کشور هستیم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز به دلیل وجود امتیازات خاص جغرافیایی و امکانات آموزشی در این زمینه بسیار مورد توجه است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در ادامه از اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های ساختمان آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد.

دکتر حسنی تصریح کرد: با عنایت به پیشرفت‌ها و توفیقات به دست آمده، می‌توان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند را قطب دانشگاهی پیام نور استان تهران بین مراکز و واحدها دانست.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه ساختمان فرهنگی این مرکز تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: امیدواریم تا تابستان سال آینده با تکمیل این پروژه شاهد پویایی بیشتر آموزشی و فرهنگی این مرکز دانشگاهی باشیم.
 





فرماندار دماوند ضمن اعلام رفع مشکل انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند اظهار داشت: نگاه ویژه ای به مراکز علمی شهرستان داریم.
 

ناصر محمودی‌فرد نیز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند که با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور انجام شد، از همراهی و هم‌دلی مسئولان دانشگاه پیام نور و همچنین پیگیری‌های شورای اسلامی شهر دماوند نسبت به رفع مشکلات و هموارسازی مسیر پیشرفت این دانشگاه قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال تعامل سازنده‌ای بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند وجود دارد و این موضوع در توسعه و پیشرفت این شهرستان تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث آموزش به خصوص مراکز دانشگاهی و علمی این شهرستان داریم، افزود: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا این مراکز علمی به توسعه و پیشرفت‌های لازم دست پیدا کنند.

محمودی‌فرد از رفع هرچه سریع‌تر مشکلاتی نظیر انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند به خصوص آب خبر داد و گفت: در زمینه محوطه‌سازی و آسفالت مسیر ورودی این دانشگاه و محوطه ساختمان‌های آموزشی و سالن ورزشی نیز مساعدت لازم را انجام خواهیم داد.
 





ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از برندسازی دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو در این استان خبر داد.


دکتر علی جمشیدی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با همراهی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور و فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به امتیازهای تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: در این دانشگاه منابع علمی غنی و امکان استفاده از کلاس‌های حضوری و الکترونیکی وجود دارد.

وی برگزاری آزمون‌های هماهنگ و اعلام نتایج آزمون‌ها در اسرع وقت، برگزاری آزمون‌های الکترونیکی، امکان میهمان شدن و حضور در نزدیک‌ترین واحد به محل زندگی برای شرکت در کلاس درس و امتحانات پایان‌ترم، داشتن بیش‌ترین آمار میزان پذیرفته‌شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد را از امتیازهای مفید دانشگاه پیام نور برشمرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به تجهیزات غنی و پیشرفته علمی و کمک آموزشی در این دانشگاه تصریح کرد: با تمام امکانات و ارائه خدمات و کسب رضایت‌مندی دانشجو، استاد و کارمند در جهت برندسازی و جذب بیش از پیش دانشجو در این دانشگاه گام برمی‌داریم.

دکتر جمشیدی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از لحاظ موقعیت مکانی، واقع شدن در مسیر اصلی به سمت شمال کشور و قابلیت تبدیل شدن به قطب دانشگاهی استان تهران از امتیازهای این دانشگاه است، ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های علمی آموزشی و ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی و همین‌طور توسعه عمرانی این مرکز دانشگاهی باشیم.
 






رئیس دانشگاه پیام نور دماوند اعلام کرد: پیگیری تقویت تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و به ویژه دکتری در دماوند
 

دکتر مهدی یداللهی با اشاره به روند پیشرفت‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌علمی، آموزشی، عمرانی و فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: کارکنان و مسئولان این مرکز دانشگاهی همواره با خدمت صادقانه و ارائه بهترین خدمات علمی، آموزشی و اداری سعی در اعتلای نام دانشگاه پیام نور دارند.

وی با اشاره به افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند افزود: با کمک مسئولان و تقویت امکانات و تجهیزات این دانشگاه پیگیر ارتقای تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری در این مرکز نیز هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تصریح کرد: در هفته اخیر نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند در خصوص پیگیری پروژه‌های عمرانی و علمی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر یداللهی اضافه کرد: در این نشست تصمیمات بسیار خوبی در خصوص مساعدت شورای اسلامی و شهرداری دماوند در زمینه تکمیل پروژه محوطه‌سازی و ورودی دانشگاه اتخاذ شد.

وی بیان کرد: همچنین نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز قول مساعدت و انجام شدن رایزنی‌های لازم با وزارت علوم و تحقیقات در خصوص ارتقا و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و راه‌اندازی مقطع دکتری در این مرکز را داد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه پیشنهاد اجرای مراسم نمادین درخت‌کاری در اسفندماه امسال در این دانشگاه با همکاری دانشگاه پیام نور استان تهران و شورای اسلامی و شهرداری دماوند را مطرح کرد که مورد استقبال مسئولان واقع و قرار شد تا مراسم درخت‌کاری با همراهی سایر دستگاه‌های مربوطه انجام شود.
 





در نشست مشترک مسئولان پیام نور با مدیران شهری آبعلی مطرح شد؛ راه‌اندازی پژوهشکده علمی و تحقیقاتی دانشگاه پیام نور در آبعلی
 

ظهر روز پنجشنبه 17 دی ماه، نشست مشترکی بین معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور و رؤسای دانشگاه‌های پیام نور استان تهران و مرکز دماوند با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی در خصوص ساماندهی وضع پروژه ساختمان این دانشگاه در آبعلی برگزار شد.

مسئولان دانشگاه پیام نور در این نشست، ضمن قدردانی از مسئولان شهری آبعلی در خصوص احداث پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور اظهار امیدواری کردند که با اتمام آن که تاکنون پیشرفت فیزیکی 50 درصدی داشته است، بتوانند از آن به عنوان پژوهشکده علمی و تحقیقاتی دانشگاه پیام نور بهره‌برداری کنند.

با راه‌اندازی این پژوهشکده می‌توان از ظرفیت‌های بالای آن در برگزاری هم‌اندیشی‌ها، همایش‌های ملی و همچنین به عنوان ذخیره علمی غنی برای دانشگاه پیام نور استفاده کرد.

پیش از تجمیع واحدهای پیام نور شهرستان دماوند، واحد آبعلی با مشارکت خیران توانست نسبت به کلنگ‌زنی و احداث این ساختمان در جهت توسعه دانشگاه پیام نور اقدام کند.

در نشست مشترک مسئولان دانشگاه پیام نور و مدیران شهری آبعلی مقرر شد تا با راه‌اندازی پژوهشکده علمی تحقیقاتی دانشگاه پیام نور، یک مرکز خاص برای ارتباط دانشگاه و صنعت و مرکز رشد و کارآفرینی ایجاد شود که این موضوع ذخیره بسیار غنی برای دانشجویانی که صاحبان اصلی دانشگاه هستند، خواهد بود.

در ادامه این نشست مقرر گردید تا هفته آینده مقدمات برگزاری مناقصه جهت حصارکشی آن آماده شود و کار تکمیل بنای نیمه‌تمام در اولویت کار دانشگاه پیام نور استان تهران قرار گیرد.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر